Mitä hyvää voisi tarjota kuohuviinin kanssa?

malja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 13:30

riippuu tilaisuuden laadusta ja henkilömäärästä, paikasta ym.
mutta tältä sivustolta löytyy moneen lähtöön tarjottavaa:
www.kotikokki.net/keittokirj...ayta/1244/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 14:27

Tilanne miksi kuohuvaa ja onko isompi sakki...
Mut jos kahden romanttisesti niin laittaisin jotain herkkuruokaa pöytään sen kanssa viiniä ja lopuksi tulee tuo kuohuva jälkkärin kera... silloin voit jos yllätyksestä kyse kakaista tuon ulos miksi maljaa nostetaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 15:00

Millainen tilaisuus, minkä verran ihmisiä? Mansikoita, joita saa nykyäänkin tuoreena kaupasta kun kaupasta.
Pienet tuulihatut sopivat myös. Kuohuviiniähän nautitaan useimmiten jossain onnittelutilanteessa esim. työpaikalla ja niissä yhteyksissä on mansikat ja pienen pienet tuulihatut passeleita. Kuohuviini ei ole mielestäni jälkiruokaviini vaan juhlistamisjuoma. Moni ei halua esim. työpaikalla lähtijösitilanteessa mitään kakkua ja kahvia vaan silloin on lasi kuohuviiniä ja jokin pikkupala. Suklaa käy myös erinomaisesti.
En usko että aloittaja edes tarkoitti mitään suuria kalaaseja tai ruokajuhlia jossa olisi kuohuviiniä ja jotain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 15:40

yksinkertaisesti parasta

valperi.blogspot.com/2011/01...kella.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 18:37

no tietysti kivettomia oliiveja ja siina kaikki ai kun on maukasta vai mita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 21:12

Kuohuviinin kera aamiaisella pitää olla ehdottomasti tuoreita mansikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 21:48

Mukavaa yhdessäoloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2011 - 22:08

Ei kai sitä nyt juomalla juoda! Eikä se taida olla ruokajuoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:31

Mansikat ovat yksi hyvä vaihtoehto, mutta pitäisi tietää tarkalleen viinisi nimi. Tosin tähän aikaan vuodesta et löydä tuoreita mansikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 21:52

Itse olen vain käyttänyt kuohuviiniä tervetulo maljana..enkä tarjonnut muuta sillä hetkellä..Mansikat kyllä sopivat seuraksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 00:13

Suklaakonvehteja :)