Mistä johtuu? Kohta matkan ja laukun tyhjennyksen jälkeen täytyy taas alkaa selailla matkaesitteitä, minnekkähän sitä seuraavaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 11:42

Onkos sinulle tullut tuollainen riippuvuus ?

Hyvästä kokemuksesta voi myös nautiskella jonkin aikaan eikä heti lähteä hamuamaan lisää ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 11:55

Tuo tauti on pahemmin tarttuvaa laatua. Onneksi ei ole vaarallinen. Siitä tietää selviävänsä, kun pakkaa laukkunsa uudelleen ja lähtee reissulle. Pitää kyllä paikkansa, että matkailu avartaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 12:03

taidat olla levoton sielu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 12:48

- riippuvuus on ihmisellä hallitsematon tila, jossa henkilö kokee jatkuvasti kasvavaa halua ja ylikorostunutta pakonomaista tarvetta päästä osalliseksi addiktion kohteesta .riippuvuudesta osalliseksi pääseminen jättää kuitenkin ihmisen aina tyydyttämättömäksi ja tyhjäksi. jokainen kerta saa henkilön tarvitsemaan riippuvuuden kohdetta lisää. -

nauti matkustamisesta niin kauan kun siihen mahdollisuus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 14:25

Mulla taas on tuo varausvimma tähänaikaan vuodesta, ja nytkin olen tämän viikon tutkiskellut minne seuraavaksi lähtisi..
On ihan kuumetta rinnassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 15:20

Tuttu tunne.. Kun matkailuun jää koukkuun siitä ei kyllä pääse irti!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 16:31

Minäkään en matkustele, sen jälkeen ei kotona tulisi oltua.Tulisi riippuvuus ja uteliaisuus.Parempi pysyä pois ja kulkea kesällä kauniissa Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 16:55

Ole mielissasi tämä on niitä vaarattomampia riippuvaisuuksia, ellet sitten hummaa omakotitaloasi tai
osakettasi matkusteluun. Se on matkakärpäsen purema päässyt Sinuun kiinni.
Rokotetta ei taida olla keksitty siihen eikä hoitolaitosta. Suunnittele , pakkaa , matkustele ja nauti
niin kauan kun varasi ja innostus riittää. Kokemuksesta tiedän, että tulee ne päivät jolloin saa haikeena
katsella toisten matkakuvia. Minulla on onni nyt kun tyttäreni käy perheensä kanssa kahdesti vuodessa
ulkomailla ja he laittavat minulle sadottain kuvia nettiin, joita voin katsella. itse en enäää voi matkustaa
kovin paljon mihinkään. Matkan riemua Sinulle pakkaa vai intoa ja hyvää mieltä matkalaukkuusi, kyllä ne
saat tuliaisina takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2011 - 22:07

On tainnut oma maa muuttua mustikaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:32

Matkustelu on hauska harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 10:21

Sama "ongelma" täällä! Nettiä tulee selailtua vaikka edellisten reissujen jälkeen tuskin matkalaukku on kiinni kolahtanut!. Matkaesitteet ei juuri kiinnosta, parhaat itselleni sopivat kaupungit löytyy nettitoimistojen valikoimista.
Katselin Gotlannin suoria omatoimisia, hinnat ovat kohonneet mutta sinne on pakko mennä... ja muutamaan muuhunkin vakikohteeseen.
Matkustaminen ei ole sairaus, ja jos oliskin, se ei tapa! Jotain siihen suuntaan totesi eräs tuttu lääkäri - en ollut vastaanotolla vaan kutsuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 11:44

on tainnut matkustus kärpänen puraista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:31

Matkailu avartaa :)