mitä on 3-vuorotyö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2008 - 20:56

Kolmivuorotyö tarkoittaa työtä, jossa työntekijällä on aamu-, ilta- ja yövuoroja. Kolmivuorotyötä on siellä, missä palveluja tai koneita käytetään keskeytyksettä koko ajan ympärivuorokautisesti. Tällainen työrytmi on yleistä esimerkiksi teollisuustyöntekijän, sairaanhoitajan, poliisin, vartijan tai mielenterveyshoitajan työssä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2008 - 00:29

en nyt muista miten 3-vuorotyössä menee vapaaviikot. mutta 2-vuorotyössä on ilta, aamu, vapaavk. ja ennen vpviikkoa vklopputyövuoro esim. la.12 h ja su .11h < tuosta vklopuvuorosta saa viikon palkan. ja mie kyllä poikkesin vähän asian/ kysymyksen ytimestä, mutta oman esimerkkini vain kerroin. valperilla on juuri oikea vastaus kysymykseesi siis. :ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2008 - 09:48

kolmevuorotöitä on kahden laisia.jatkuva kolmevuoro,siinä on neljävuoroa töitä ja kaksi vapaata sitten mennään iltaan ,yöhön tai aamuun ,sitten on keskeytyvä kolmivuoro, siinä on viisi töitä ja viikon loppu vapaata,manantaina siihen vuoroon joka on edessä,aamu ilta ,yö vuoro,eli jatkuva kolmevuoro vapaat on joka neljän vuoron jälkeen laitos toimii ,pyhät ja arjet,keskeytyvä kolmivuoro tehdas on kiinni viikon loput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 01:57

työn ilo vaatii tottumusta perinteinen tehdastyö :06.00-14.00; 14.00-22.00 ja