Oletteko kuulleet juju kerhosta? Liityin siihen ja sain tänään ensimmäiset kirjat. Ihania askarteluohjeita.

Avainsanat: jujukerho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.01.2011 - 21:10

Kuulun jujukerhoon. Sen vain sanon, että on vuosia jäljessä niiden ohjeet niissä kirjoissa. Mutta onhan ne vanhatkin taas uusia.

Kysyjän kommentti

Niinpä. Muistutuksia vanhoista jujuista ja toivottavasti jotain uuttakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 00:16

vai että täälainen kirjakerho on perustettu

jujukerho.fi/juju/

enpä ollut kuullut, en taida oikein kuulua kohderyhmään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 04:57

Koukuttava juttu =)

Tässä toinen: www.garnstudio.dk/lang/fi/ka...ersikt.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 07:59

eipä ole tullut sekään kerho vastaan houkutuksineen. mutta en kyllä aio vieläkään liittyä.
jos jonkun erityisen ohjeen tarvitsen johonkin katson sen netistä. kirjahyllystä hävinneet jo kaikki keittokirjatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 10:07

En tuosta ollut tietoinen. Tuskin tulee enää tuollaisia harrastuksia aloitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 11:22

Enpä taida liittyä...
Ei niin koukuttavaa minulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 12:04

oon kyllä fundeerannu - tuli mainoksia kotiin. vähän tekis mieli mutta.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:34

Täytynee perehtyä, jos löytyisi jotain kiinnostavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 21:58

En kyllä ole aikaisemmin kuullut juju kerhosta..Jujut on päässäni mitä tarvitsen.