Onko krapulan yhteydessä usein kuumetta.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2008 - 21:02

Ilmeisesti useimmiten ei ole, mutta ei kai se mahdotontakaan ole.

Krapulan oireita voivat olla (pään)särky, väsymys, vapina, hikoilu, jano ja pahoinvointi. Krapulan voimakkuuteen vaikuttaa nautitun alkoholin määrä, joissain tapauksissa myös juomien laatu ja erilaisuus. Krapulan voimakkuus ja oireet vaihtelevat yksilöittäin, johtuen mm. kehon (maksan) kapasiteetista polttaa alkoholia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2008 - 21:17

Ei ole, silloin on kyse jo jostain muusta, ei kuitenkaan tarvitse olla silti mitään vakavaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2008 - 01:35

Jos on pitkää dokannu ja haima tulehtuu tai maksa viheltää ni varmasti on lämmön nousua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2008 - 09:51

jos tuo timpan esimerkki ei riitä niin jatkaa sikeästi vielä pari viikkoa yhtä menoo luulisi jo järjen voittavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 01:58

EI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2008 - 12:37

Kyllä krapulassa on hyvinkin usein lämpöä.!! ette vissiin vaan ole sattuneet mittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 14:55

Ei minulla ainakaan ole ollut vielä tähän ikään mennessä. Eipä kyllä ole tullut mieleenkään mitata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 19:35

Täällä 37-37,5 lähes poikkeuksetta darrassa ja normaali ruumiinlämpö siis 35,5. Tohon päälle viel päänsäryt sun muut oireet nii kyllähä tässä alkaa jo henkisesti kammoomaa dokaamista.