Mitä aijot tänään tehdä?

Minulle tulee tänään vieraita ja pitäisi leipoa jotakin,en vain vielä tiedä mitä leipoisin.Kyllä sekin pian selviää,kunhan laitan mietintä myssyn päähän.

Avainsanat: ystävyys kantaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 08:26

Minä maalaan yhtä seinäkaappia valkoiseksi, enkeleitäni sinne laitan, ja lasin läpi niitä sitten ihailen, eivät pölyynny niin paljoa kun ovat sen vitriinin sisällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 08:13

Päivä töissä, illalla uimahalliin polskimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 08:56

Huomenta, olet palannut "elävien kirjoihin" - kiva juttu.
Pakkasta täällä pidellään ja mietintämyssy on päässä. Taitaa olla sekin huuruissa kun ei saa mitään aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 10:08

No olen jo aloittanut vähän siivoilemaan, kun tuo aurinko paljastaa salaisimmatkin sopukat.
Netissä pitäs katsella Facebook kuvia , kun tyttäreni oli lapsen kanssa jossain päin Kanaria,
voiko se olla Teneriffa. Nyt ovat laittaneet minulle kuvia sinne.
Ulos en mene 24 astetta mittarissa, henkeni salpautuu pian.
Kyllä sitä aina pienessäkin huushollissa on tekemistä ja järjestelemistä kun toimeen viitsii
tarttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 10:40

Heippa vaan kissaäiti ja tervetuloa takaisin napsuttelun pariin.
Lastenlasten kanssa olen menossa pulkkamäkeen. Siinä se on päivän kohokohta.
Muuten sitten vain oleskellaan ja pakataan matkalaukkua reissua varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 11:43

moikka kisuliäippä :) sinnuu onkin jo kovasti tääl kaivattu .. kiva , et annat kulua itsestäs ... joo täst koht alan noit villakoirii ja pölypunkkei jahtaamaan ,kun on niin kirkas päiväkin jot hyvin löytyvät .. puuliedelle valkeaa ja sinne karjalanpaisti sekä naudanpaisti muhimaan kera kasvisten ... pitäkää hauskaa ja keksippä nyt jotain oikein hyvää suolaista ja makeaa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 13:37

tällä pakkasella en todellakaan mitään. töistä kotiin ja ehkä jos tästä sulan niin rupean väsäämään jalkalappuuni uutta kupua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 15:25

Tänään nautitaan ihan kotona olosta...
Ei mitään tavallista keskiviikkoa kummempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 15:27

Kaienlaista ensin aamulla kävin lintujen paikat läpi. Sitten menimme kaupunki asiolla käymään.
Ruokapuolta. Vähän rakentamista. Piti lähteä hiihtolatuja avaamaan. Mutta huomasin ilman aika kylmäksi joten rakentamaan.Aina mielessä jotain.

Lisätty: 26.01.2011 - 15:29

Jos mullakin olisi lasten lapsia niinkuin papalla. Ilman muuta ryvettäisiin lumimäessä ulkona ,ei sen kivempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 16:27

aikeet jäivät aikeiksi ja päivä hurahti 'työn raskaan raadannassa', ehkäpä huomenna saa otetuksi vähän rennommin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 16:52

Kävin työharjoittelupaikalla ompelemassa, ja illasta en vielä tiedä. :)

Leivo korvapuusteja! NAM! Ne on mun herkkua! ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:10

Nautin vapaapäivästä... lenkkeilen koiran kanssa ja palkitsen sitten itseni jollain hyvällä leivoksella! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:44

Tänään oli kaksi avustuspaikkaa..Toisessa paikassa leivottiin korvapuusteja yhteisvoimin avstettavan kanssa...Sain korapuustia mukaan iltakahvin kanssa..Meillä oli ihan hauskaa,kun yhdessä touhuttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:47

Levännyt olen koko viikon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:25

Tulin äsken duunista ja nyt olen menossa tunnin lenkille, kuten jok'ikinen ilta.