Olemme lähdössä Sri lankan negomboon , osaisko joku kertoa ; Onko lapsilla kynistä, koulutarvikkeista vaateita pulaa ? mitä voi viedä

Lisätty: 25.01.2011 - 21:58

Kiitti vinkistä ! Olis kiva jos joku siellä lomaillut kertos jotain muutakin kuin netti tietoja.Onko maa samanlainen jokseenkin kuin intia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 11:24

Ottavat ilomielin vastaan piirustuspaperia, värityskirjoja, vihkoja, kyniä, värejä, pyyhekumeja, teroittimia, viivottimia ja myös nätit tarrat, kiiltokuvat yms. kelpaavat. Ja jos laukkuun mahtuu, vie myös hammasharjoja, hammastahnaa, saippuaa, shampoota, perusvoiteita ja laastaria.

Kysyjän kommentti

Tätä tietoa kaipasin Kiitos ! Uusi maa uusi kultuuri siitäkin lisätietoa .Netistä löytyy mutta kun otamme paikallisiin kontaktia mikä on kohtelias tapa ? Olemme vierailleet intiassa ja thaimaassa ja kummallakinhan on omia tapoja ja motto maassa maan tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 19:39

Tarkoitatko heidän lapsia vai omiasi..
Jos haluat heille jotain antaa niin se on itsestäsi kiinni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 20:36

tuollapa sinulle matkustustiedote.
formin.finland.fi/Public/Pri...ntentlan=1
varmaan ottavat vastaan niinpaljon kuin vain jaksat viedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 02:09

Olisi käsitys että kynistä ja koulutarvikkeista olisi heillä pulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 02:31

Eräällä täällä olisi, mutta en raaksi herättää.
Ovat paukutelleet siellä sen jälkeen niin paljon, että maa tuskin on sellainen kuin se silloin oli.
Palisanterin linkistä päätellen ei kaikkein paras lomailukohde juuri nyt.
Hyvää matkaa ja muistakaa olla varovaisia siellä ulkona, kuten eräs elokuvakonstaapeli jaksoi aina muistuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 08:21

Varmasti kaikkikin pieni apu on sinne tervetullut. Vaatteet, kengät, koulutarvikkeet ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:08

Tuttavani siellä vieraili ja kyllä kuulemma tarvitsevat...Varmasti ottavat vastaan jos vaan viet!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 21:58

Varmaan ottavat vataan ilomielin mitä sinne vie lapsille..eiköhän siellä ole aika kova pula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 00:16

Asiakkaani kertoi, kun oli matkustamassa sinne kummilapsensa luokse, että oikee viedä kyniä, paperia tms. muita koulutarvikkeita sinne! Ilmeisesti niistä siellä on pulaa. Itsellä ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta näin kuulin!:)