Tuliko eilen ongelmia pankkien häiriöistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 11:44

Vähän tuo tuotti minulle ongelmia. Pitää kait alkaa pitää kotona käteiskassaa vastaisuuden varalle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 11:28

No eipä tullut, en ole ko.pankin asiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 11:44

Ei tuo meillä häiriköinyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 11:54

Häiriöt oli muualla kuin meillä. Osuuspankin IT-ostopalvelu tökki pahemman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 12:08

Ei ollut mitään asiaa pankkiin . joten jäi kokematta tuo ongelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 12:33

Eipä ainakaan täällä meilläpäin ollut pankkihäiriöitä, mikäli muutamaan tuttuun on uskominen. Itse en pankissa käynyt tätä tietoa vahvistamassa, joten jos noita pankkihäiriöitä täällä eilen oli niin ei ne ainakaan laskun maksamisiin vaikuttaneet. Korttini ei nimittäin huutanut apuuvaa eikä ruennut toimintakyvyttömäksi kun työnsin sen paikallisessa lvi liikkeessä lukulaitteeseen ja maksoin hanalaskuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 12:58

Ei vaikuttanut ei ollut minun pankki kyseessä, mutta poikani perheellä kyllä vaikutti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 14:45

vaihteeksi töpeksi muutkin kuin Sampo, no eipä se tämäkään minua hetkauttanut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 15:55

Ei ollut pankkiasioita, niin eipä tuo haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 20:47

Ei haitannut minua, kun en ole Osuuspankin asiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 02:38

Saisivat lopettaa siestan pitämisen.
Pitää nyt kiinni joka päivä juuri silloin kun minulla olisi asiaa ja aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 08:18

Maanantaina meinasi olla hieman hankalaa laskujen maksu, mutta onneksi niistä sitten myöhemmin iltapäivällä selvittiin pankin toisen version avulla.