Mitä koruliikettä Hurghadassa suosittelette, minkälaisia hintoja kultakoruista kannattaa maksaa? Kertokaa esimerkkejä.. Kiitos

Avainsanat: hurghada kulta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 03:02

Huh!
En ostaisi sieltä mitään matkamuistoa arvokkaampaa kultakorua. Enkä juuri muutakaan. Oikea hinta lienee kolmannes, neljännes siitä mitä pyydetään, riippuu "pärstästä".
Lentokentän basaareissa ei huijata hinnoilla, mutta en muista myydäänkö siellä kultaa.
Kullan hinta on nyt 31,27€ per gramma ja siihen muutama euro työstä. Punnituta esine ja tarjoa sen mukaan. Suomessa myydään työtä ja muutama euro kullasta. Osaat varmaan erottaa aidon kullan ja karaattimäärät silmämääräisesti?

Thaimaassa kaikki kultakorut pantiin puntariin ja hinta tuli suoraan painosta, oli koru millainen hyvänsä.

Ihan pienenä vinkkinä, jos saat kunnon mahataudin, pyydä heti lääkäri paikalle. Ei maksa monta kymppiä vaikka vakuutus ei korvaisikaan ja tulet nopeasti kuntoon. Suomesta viedyillä lääkkeillä ei siellä tee mitään.

Hyvää matkaa ja lämpimiä säitä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 09:20

Papitin kanssa samoilla linjoilla eli arvokkaita kultakoruja sieltä ei kannata ostaa. ja jos jotakin aiot ostaa, niin tingi kunnolla äläkä tee kauppoja ensi käynnillä vaan lupaa palata seuraavana päivänä asiaan. Kulta voi olla käytännössä vaikka vain kissankultaa mutta kauniita rihkamakoruja siellä on ja niitä olen itse ostanut.