Onko teillä päin ollut sähkö katkoksia?Meiiä on ollut eien aamulla ja eilen illalla. Hauskaa oli vaihteeksi olla ja miettiä mitä

vosi tehdä ilman sähköjä.Mutta ei paljon mitään. Lähdimme lenkille.

Avainsanat: sähkö katkot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 10:59

Turku on tänä vuonna valon kaupunki. Ei ole ollut tuonlaatuisia ongelmia.
Ei sitä ennen huomaa miten tärkeää tuo sähkön saaminen on ennen kuin se katkeaa.

Ovat kai unhoittaneet miten tärkeässä asemassa metsurit ovat, kun huolehtivat sähkölinjojen väylien raivauksesta. Monella sähköyhtiöllä ei ole enää metsureita palkkalistoilla ja jälki on nähtävissä. Epäilen säästön syntymistä tuolla tavoin. Korjaustoimet ovat huomattavasti kalliimpia kuin metsureiden palkkakulut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 10:31

sitä on kuulemma taas liikkeellä, mutta eipä ole havaittavissa pääkaupunkiseudulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 11:29

adio iloittaa tänään 25.1., että Keski-Suomessa aljon sähkökatkoja, mutta olen säästynyt vielä niiltä,
sen sijaan lunta tuli paljon tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 12:07

Ajattele kun olin lapsi asuin sisarien äitin ja isän kanssa aina sellaisessa mökissä jossa ei ollut sähköjä. Valona lyhdyt ja öljylamppu. Mökissä tilaa joku 40m2 kahdeksan henkeä.
Ei tarvinut ihmetellä jos läksyt oli tekemäättä.Oli tosi pimeää pitkän aikaa syksystä kevääseen.
Muttta nyt asiaan ei ole ollut meilläpäin sähköt poikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 12:52

Netissä ollaan ei katkoksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 14:58

Ei ole ollut, Savossa ja Hämeessä on lukemani mukaan. Ei niitä pääkaupunkiin tule yleensä, jotain lyhyitä voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:01

Ei ole katkoksia ollut, eihän sitä oikein mitään voi tehdä jos sähköä ei tule. Ulkona jotain, mutta sielläkin on niin kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 20:49

Meillä päin ei ole ollut sähkökatkoja vaan lohduttomalta tuntuisi, jos asuisi alueella jossa sähköt voivat olla pitkäänkin pois. Miten ollenkaan selviytyvät ne, joilla lämmitys kokonaan sähkön varassa ja sähkö poissa useita päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 08:16

Lähiseuduilla on ollut, mutta onneksi - kirjoittaja koputtaa omaa päätään - ei ainakaan vielä ole meillä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 11:42

eipä ole onneksi ollut