Taajama-alueen ulkopuolella asuvat napsut: onko teille tultu kotiin tarjoamaan jätevesijärjestelmiä?

Ja jos on, niin oletteko tehneet kaupat vai odotatteko, millaisen jätevesiasetuksen lainlaatijat sorvaavat?

Avainsanat: jätevesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 12:09

Ollaan taajaman ulkopuolella ja ketään ei ole käynyt kauppaamassa.Ei mitään korjauksia vielä ole tehty.

Lisätty: 25.01.2011 - 19:17

Tänään kerrottiin uudesta laista se valmis. Joilla kaksi kaivoa siihen vielä yksi ja imeytyskenttä.
Joten meille tehdään 1 kaivolisää ja kenttä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 12:52

Poikani asuu ja ei hänellekään ole tultu mitään tarjoamaan, liekö sekin syynä että ovat kaupungissa molemmat töissä ja ilta aikaan eivät tule...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 15:16

ei ol onneks kaupattu ....asutaan täällä kallionpällä ja täst meitin kotipaikast ei ole pitkä matka tuonne mistä kylälle tulee pohjavettä on nää vesi jutut aika tärkritä... niin silloin kun tätä rakennettiin tuli erivirastoista ihmiset katsomaan mitä laitetaan miten laitetaan mihin laitetaan , jot ei ollut siihen muuta sanottavaa ,kun maksaa vain ja on nyt kelvannut edelleenkin kunnalle heitin vesijutskat ...ja saa kelvatakkin jos ei liki 10 ihmistä osaa asiaansa niin saapi olla... en laita enään muita systeemeitä... näihin vesijutskiin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:02

Ei ole kotiin asti tulleet, kun meillä on ollut pakollinen sellainen hankkia joka talouteen. Suuri summa kerralla maksettavaksi, mutta kun oli pakko hankkia. Ei auttanut löydä poikki teloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 08:15

Kunnan verkossa ollaan - onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 13:46

onhan sitä käyty kauppaamassa ja on sitä jo ensi keväänä tulossakin.
asutaan pohjavesialueella, ei kunnallista viemäröintiä, vanha rengaskaivo pihalla.
kirveltää moinen investointi, mutta teen oman osani luonnon hyväksi - ja on se sitten investointi joka maksaa ittensä lopulta takasi ( jätevesimaksut ) kunnei taloon tuleva vesi maksa mitään.
niin että jollei heitin kapistus ole hyvä niin nousen barrikadeille ja vaadin hyvitystä !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:01

Ei.Enkä ole kuullut,että missään joku niitä tarkastaisi tms.En tiedä myöskään,että joku olisi uusinut,mutta myö ollaankin savossa.