mitä napsupisteillä tehdään?

Avainsanat: napsu piste mitä miksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2011 - 09:04

Ei niillä oikeasti mitään tee. Jos olet oikein kilpailuhenkinen, voit äärimmäisen ahkeralla kysymisellä ja vastaamisella päästä vaikka sijalle yksi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.01.2011 - 00:58

ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.01.2011 - 01:07

Ei mitään - enään. Ennen oli sentään matkapalkinto arvonnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 07:34

Ne on vaan kannustimena että tällä sivustolla kyselee ja vastailee, eivät mihinkään kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 09:10

Mitä niillä nyt tehtäisiin. Tehdään jotain .Napsutellaan lisää niitä.Siitä voi jokainen lukasta kuinka uskollinnnen napsuttelija ja seuran haluinen.Soita sormia napsuttele kyllä me tontut tanssitaan,älä sinä turhia kainostele..........antaa mennä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 09:46

Ei niillä mitään tehdä.No ompa täälläkin ajan kulua olla jos ei ole muuta tekemistä.Vaikka nykyisin minun paikkani on olla enempi facebookissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 09:55

Ei niillä ole mitään tekoa. Ei niillä ainakaan matkaa voi ostaa, aiemmin taisi voittaa matkan, joku sponsoroi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 09:57

Omaan tarpeetomien asioiden kuppiin ne kilahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 10:26

kysyin pojilta ja ne vastasivat :

"paavin pallit, nunnan nännit ja napsu pisteet, kaikilla niillä oli aluksi jokin tarkoitus .... mutta se on päässyt unohtumaan "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 11:33

Ei yhtään mitään, jos on ylimäärääistä aikaa voihan sen täälläkin kuluttaa ja tavata näin netissä
jo tutuksi tulleita kavereita. Valitettavasti ei anonyymejä. Tule sinäkin nimmarilla esiin, voimme vaihtaa
vaikka viestejä, oita kukaan muu ei näe muin me. Kiinnostaako? Tähän vois laittaa sivulauseena
kirjeevaihtoilmoituksen, mutta teeppä Sinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 12:40

Eipä noilla napsupisteillä tosiaankaan tee yhtikäs mitään ellei sitten käytä niitä itsensä kannustamiseen siinä että tulisi kirjoiteltua mahdollisimman paljon sekä kysymyksiä,että vastauksia tänne Napsuun itsensä ja muiden iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 12:53

Omaksi iloksi vain keräillään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 15:55

Ei yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 14:31

En tiedä. Tuskin mitään. Olipa hyvä kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 22:02

Eihän niillä nykyään mitään tee..Itse voi seurata miten aktiivinen on ollut.
Ennen oli kilpailuja..voisihan se ylläpito nytkin laittaa jonkun kilpailun..että piseistä olisi jotakin hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:23

Ei kait näillä mitään tee, mutta ottakaa uudestaan käytöön se matkapalkinto, niin näistä pisteistä olisi jotain itua.