Oliko torakoita tai muita ötököitä? Ollaan menossa heinäkuussa.

Avainsanat: faliraki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2011 - 16:41

Niitähän etelän maissa on paikassa kuin paikassa sekä varsinkin vesien lähellä olevissa rakennuksissa.En tiedä onko eurooppalainen kanta pienempää kuin esim.Karibialla käveli kadulla vastaan.Kyllä semmoisenkin kiivaalla flamenco-satsilla saa nujerrettua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.01.2011 - 18:30

En ole Törmännyt yhteenkään otukseen, Rodoksella tai muuallakaan...

www.iltalehti.fi/matkailu/ma...odos.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 18:37

Olen ollut kerran falirakissa eli noin 12 vuotta sitten. Hotellimme oli joku E:llä alkava huoneistohotelli., ihan meren rannassa. Torakoita ei ollut mutta asuimme eka kerroksessa ja kerran terassille eksyi joku hiiren kokoinen oikein ruma ötökkä, jonka tuolloin 1v. poikamme nappasi ja laittoi suuhunsa. Onneksi asia huomattiin ja ötökkä oli edelleen hengissä, kun sen pojan suusta nappasin ja lattialle kauhusta kiljuen viskasin. Puistattaa ajatuskin, että poika olisi ennättänyt sen nielaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.01.2011 - 00:40

Haniassa niitä vilisi ihan kuhisemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:16

Torakoita tapaa lähes joka paikassa, mutta harvoin niistä riesaa on.