Onkohan muilla kuin aurinkomatkoilla 10-12 päivän valmismatkoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2011 - 08:10

Eipä taida olla, mutta nettimatkatoimistosta kun varaa sekä lennot että hotellin, se on yhtäkuin valmismatka eli samoja sääntöjä sovelletaan kuin mihin tahnasa valmispakettiin. Nettitoimistosta voi varata haluamansa matkan pituuden, kuukausi on pisin aika minkä voi asua hotellissa (kun varaa em.tavalla).
Pidempiä matkoja on AMlla vain kohteisiin joihin on useita lentoaj viikossa, esimerkkinä mm.Rodos.Kannattaa tarkistaa myös FM, miten niillä on nykyään, esim. Malta.

Lisätty: 24.01.2011 - 15:10

Tjäreltä löytyi jopa 22 pvn matkoja, Tiloksen katsoin. Oli myös muita vaihtoehtoja, katsopa sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 22:33

Ei ole minun tietojen mukaan muilla..kun aurikomatkoilla..Ovat ihan kivan pituisia matkoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 09:54

Ei ole muiden matkatoimistojen palveluista vastaan tullut. Taitaakin olla ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 18:26

Tuo pituus on todella kiva, pitääpi mennä aurinkomatkojen sivulle..
KIITOS!!!

monta kertaa viikko liian lyhyt ja 2 viikkoa joskus liian pitkä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.01.2011 - 00:29

En ole minäkään törmännyt. Itse rakastan pidempiä reissuja. 15 pv on hyvä - mutta vain jos on hyvässä paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 10:54

vuosien varrella niitäkin on ollut tarjolla, mutta kysyntä on ollut senverran pientä (verrattuna lisääntyneisiin lento yms. järjestelyihin) että muut ovat tiputtaneet nämä listoiltaan.

- omatoimimatkailijalle tämä ei ole ongelma, matkansa pituuden voi säätää päivän tarkkuudella itselleen sopivaksi -