Innostuitteko lumikenkäilystä? Ihanaa oli, en kompuroinut,ne halvat kengät pysyivät ehjinä.Upeaa hiljaisessa metsässä. Wau!

Avainsanat: lumike

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 20:44

Lumikenkäily vaikuttaa mukavalta lajilta ja siinä puuhassa varmasti kuntokin nousisi. Kenties vielä tulee joskus lumikengät itselle hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 20:55

Hienoa huraa! Eikös se ole vähän niinkuin vauva nousisi kävelemään ensi alkuun.
Vai oletko harratanut sitä jo paljon ennemmin. Muistan kun eräs ystäväni oli metsätöissä ja
hän käytti paljon lumikenkiä. Onnea vain uudelle harrastukselle ja toivonko, että tänä vuonna
lumet ei sulisi poies ollenkaan. Vai voitko muutaman välikuukauden pitää ja voithan harrastaa vaikka
vesihiihtoa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 21:38

Elvistelyä ja eliitti urheilua. Tuntemani suomalainen Olympiavoittaja juoksi metsätöissä umpihangessa puulta toiselle töppöset jalassa. Kaippa siinä kunto kasvoi kohisten?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 21:48

Muistaakseni olen sitä ylistänyt,onkin tosi kivaa hommaa ja kuntoa vaatii,mutta kiva painella melkein hankien päällä ja kun metsään pääsee,niin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 22:32

suksiminen riittää mulle talviharrastuksena, en ole ajatellutkaan lumikenkäilyä, vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 22:36

Olen pojan lumikenkiä kokeillut..aika rankalta tuntui meno.En aijo itselle hankkia..mutta saan pojan lumikenkiä lainata,jos haluan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 09:21

Kokeilin viime talvena. En jäänyt koukkuun, mutta mukavaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 13:39

Lumikenkäily on yllättävän mukava laji kunhan sitä vain pääsee harrastamaan omaan tahtiinsa ja ilman paineita suoriutua tietyistä kilometrimääristä lenkkinsä aikana. Se antaa yhden lisämahdollisuuden liikkua talvisessa luonnossa varsin vaivattomasti paikasta toiseen. Parasta lumikenkäilyssä on se, että siten pääsee lähelle niitäkin paikoja joihin esim. suksilla, tai luistimilla ei olisi menemistä. Pidänkin siitä senverran paljon, että otan lumikengät jalkoihini etenkin silloin kun lähden kaloja jään alta narrailemaan. Koska en ole edes asuinseudullani kaikkien tuntema hahmo, enkä ole ryhtynyt lunikenkäilijäksi vain koska se on olevinaan jonkinlainen muotilaji koen etten harrasta eliittiurheilua,tai ole elvistelijä. Siksi uskallankin suositella kyseistä lajia yhtenä hyvänä liikuntamuotona kailille halukkaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 18:22

No kaikkin puolin oli onnistunut siis kävelysi..
Täällä Turun kaupungissa vaan ei tuo onnistu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.01.2011 - 00:26

Vau! Sehän oli sitten onnistunut ostos, pist - oliko paikat kipiänä sen jälkeen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:28

Siistiä, sinä kävit kokeilemassa. Ottiko reisiin tai pohkeisiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 22:23

Tämä talvi oivallista kävellä juuri lumikengillä ei hautaudu lumeen. Pääsee kivasti sellaisiin paikkoihin mihin muuten et pääsisi. Justiin nuo hiljaiset metsät ihania ja pellon reunet.Siellä kiva seurailla ja kuunnella talven ääniä.Nautinnollisia ulkoiluhetkiä sinulle.Kiva että innostuit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 06:00

Mukavaa, mutta kuntoa vaativaa puuhaa. Muutama vuosi sitten hankittiin lumikengät, mutta siellä ne nyt ovat mökissä turhaan odottelemassa käyttäjiä. Jossain vaiheessa tänä talvena niillä olisi ollut Helsingissä käyttöäkin.