Tatuoinneista...

Voiko tatuointia ottaa ilman huoltajan suostumusta esim. englannissa tai japanissa?

Avainsanat: tatuointi japani englanti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 15:03

mitä mietitkin, unohda koko juttu

(ainakin siihen asti kunnes olet täysi-ikäinen)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 17:46

Jossain hämärissä alan luolissa varmaan ainakin voi. Älä nyt hyvä ihminen kuitenkaan semmoiseen mene vaan odota 18-vuotissynttäreitäsi ja ota tatska jossain kunnollisessa ja siistissä liikkeessä täällä Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 20:18

Olet liian kaunis ottaaksesi tatsoja. Unohda koko jutsku.Ei ole ihmisiä varten.Ihmisellä on sellainen verenkirto järjestelä mikää kulkee läpi kehon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 22:55

Unohda koko juttu ainakin ulkomailla..Jos todella haluat ota sitten koimaassa...joku ihan pikkuinen,kun on ikuisia..
Olen kuulut monen harmittelevan,jolla on suuri tatuointeja,kun ei niitä saa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 09:07

Ota aluksi henna-tatuointi, joka aikanaan lähtee pois. Sitten kun on ikää tarpeeksi, niin harkitse jotain muuta tapaa. Minusta ei kannata edes kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 13:47

Minustakin sinun olisi viisainta ottaa oikea tatuointi vain ja ainoastaan vanhempiesi luvalla, tai odottaa siihen saakka kunnes olet täysi-ikäinen ja saat päättää asiasta itse. Näin vältyt tekemästä hätiköiden jotain jota joutuisit ehkä myöhemmin katumaan. Kaikki tauoinnit eivät todellakaan ole kauniita, eivät ainakaan missä ihon onkalossa tahansa ja minkä ikäisellä ihmisellä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 18:19

Uskon että tarvitset aina tuon vanhempien luvan.
En suosittele edes henna tatuointia, ostin viime kesänä hiusvärin. Jossa sanottiin että jos on ollut henna tatuointi niin ei hiusvärit enää sovellu tiedä häntä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2011 - 23:39

Jos aikoo sellaista tehdä, niin miksei sitä voi pyytää huoltajalta silloin lupaa siihen.
Pitää muistaa että se on sitten elinikäinen kuvio ihossa, poistoja kyllä tehdään, mutta on pitkä ja tuskallinen prosessi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 15:12

Siinä se sitten jököttää hamaan vanhuuteen asti. Tatuointi. Pois et saa kuin laser-tekniikalla, mikä on kivulias.Jos olet alaikäinen, niin mieti hyvä ihminen vielä. Miksi pilaat kauniin ihon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:40

Unohda hetkeksi, ja harkitse tarkkaan ennen kuin otat. Odota nyt ainakin täysiikäiseksi. Se ei välttämättä miellytä sinua parin vuoden kuluttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 06:08

Juuri oli lehdissä juttua siitä mitä kaikkea myrkkyä tatuointiaineet sisältävät, joten en menisi ottamaan edes täysi-ikäisenä. Suomalaisetkaan tatuointiliikeet eivät tiedä mitä aineet sisältävät, jotka tulevat etupäässä Kiinasta.

yle.fi/akuutti/arkisto2006/1...1006_b.htm