kuka on "oi katsoppa tuota hauvaa" alkup esittäjä

joku ranskalainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 00:06

kipparikvartetti ? (alkuperäisverisio Roza)

Alkuperäisnimeltään How Much Is That Doggy In The Window sai suomalaisessa käännöksessä nimen Oi katsopa vaari tuota hauvaa.

Rozan levyttämä hitti nousi 50-luvulla kaikkien listojen kärkeen. Mielenkiintoista asiassa on ollut se, että Roza vihasi kappaletta niin paljon, ettei suostunut laulamaan sitä esiintymiskeikoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 03:04

en.wikipedia.org/wiki/(How_M..._Window%3F
Kuukkeli pukkasi tuollaisen tiedon. Tässä sen esittää Patti Page. www.youtube.com/watch?v=2AkL...eature=fvw Kommentteja videolle on annettu peräti 102 sivua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 13:41

kipparikvartetti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 14:44

kipparikvartetti (luulisin)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 17:42

Kipparikvartettia minäkin heti veikkaisin. ja ketään ranskalaista esittäjää ei sitten minun mieleeni tulekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 23:24

Sen muistan,että kipparivartetti esitti....oli aina niin ihana sitä kuunella..