Uskotteko Susannan ja Matin rakkauteen?

Rakastunut Susanna MTV3:lla: Näin heti Matin kuoren alle

Perjantai 21.1.2011 klo 21.00 (päivitetty klo 21.25)

Vielä vuosi sitten Susanna Ruotsalainen ei olisi uskonut päätyvänsä kihloihin Matti Nykäsen kanssa. Nyt hän kertoi MTV3:n Korkojen kera -ohjelmassa, etteivät ystävät ole koskaan nähneet häntä yhtä rakastuneena.
Susanna sanoo nähneensä heti sen todellisen Matin. Reilu viikko sitten pariskunta edusti näin juhlavina Urheilugaalassa.
Susanna sanoo nähneensä heti sen todellisen Matin. Reilu viikko sitten pariskunta edusti näin juhlavina Urheilugaalassa. (MATTI MATIKAINEN)
TAUSTA

Kihlautunut Nykänen: Paluuta entiseen ei ole!

Matti Nykänen Seiskalle: Rakkaus laihdutti 17 kiloa

Kihlautunut pariskunta vieraili Vappu Pimiän ja Jenni Pääskysaaren juontamassa ohjelmassa ilmeisen rakastuneina. Pariskunta piteli välillä toisiaan kädestä ja hymyili läpi haastattelun.

Mutta millaista on elämä miehen kanssa, jolla on sellainen menneisyys kuin Matti Nykäsellä?

- En usko, että kaikki Matista kirjoitetut lehtijutut pitävät paikkaansa. Luulen, ettei Matti ole niin välittänytkään, mitä on kirjoitettu. Matti ei ole sellainen kuin mitä ihmiset ovat saaneet lukea lehdistä, Susanna vastasi päättäväisesti juontajien kysymykseen.

Millainen Matti sitten oikeasti on? Susannan mukaan kiltti ja välittävä mies, joka haluaa hyvää läheisilleen ja huolehtii, että Susannalla on hyvä olla. Huumoriakaan ei puutu.

- Matin kanssa saa välillä nauraa itku silmässä.

Diili-ohjelmastakin tutun Susannan mukaan lähipiiri on ottanut uutisen seurustelusta ja kihloista hyvin.

- Ystävät ovat sanoneet, kun ovat nähneet meidät yhdessä, etteivät he ole ikinä nähneet minua tällaisena, rakastunut nainen kertoi.

Myös Matti kertoi olevansa onnellinen ja määrätietoisempi kuin ennen.

- Susta on tullut esiin se oikea Matti, Susanna totesi puristaen hellästi rakkaansa polvea.

IL

Lisätty: 22.01.2011 - 19:01

Tuli näköjään koko juttu esille,kun linkitin..Tää on sitä harjottelua..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2011 - 21:04

Mutta asiaan Susanna ja Matin rakkaus. Voi kun mielelläni uskoisin siihen ja toivon Matille sydämestäni
onnea ja samalla tietysti Susannallekin. Mutta Matti on ollut ja on meidän" lempilapsi" ja kuinka olemme
me kaikki hänen hyppyjään katselleet rintaa röyhistelleet, aivan kuin itse oisimme sieltä kukkulalta alas
tulleet. Matilla on käynyt vain huono viuhka, sanoisin niin. Mervillä oli millä mällätä ja Matti taisi olla
aika tyhjä tasku joskus. Kyllä se Mervi Mattia suoraan sanoen myös kusetti.
Aina täytyy ihmiselle.antaa mahdollisuus toivottaa onnea ja sitä, että media nyt ei riehaantuisi taas joka
olvi ryyppyä kertomaan.

Hienoa Liisukka linkittämisesi onnistui, minä kun en uskalla paljon kokeilla kun pitäs olla ensin joku esikatselusivu, josta voisi katsoa miten se menee, muuten saa kyytiä, vaikka kyllähän on suopeasti
neuvottu, mutta olen hidas älyinen ja kankea muistamaan.

Lisätty: 02.02.2011 - 18:59

Kiitos kaikille valitsijoille ja uskosta rakkauteen.

Lisätty: 02.02.2011 - 18:59

Kiitos kaikille valitsijoille ja uskosta rakkauteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2011 - 19:30

Rakkaus on ikuista kohde vain vain vaihtuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 20:03

Julkisuuden kipeä Susanna niin uskon, en todella heihin usko..
Mut jos onnistuu onnea heille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 20:14

Mistäs Matista ja Susannasta on kyse?Eikös se rosiksessa jo puitu pariin otteeseen sen morsian-kirjan jälkeen?Sitä se julkisuudenkipeys teettää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 21:54

Olisihan tuo hienoa että joku taltuttaisi ja rauhoittaisi tuon ,Matti pojan.Kyllä on kerkinyt huitoa ja huimia kännipäissään ihan tarpeeksi. Matti voi arvostaa enemmän tätä nykyistä naistaan, kun ovat lähempänä samoja ikiä. En kyllä tiedä minkä ikäinen on hänen leidinsä.Jotenkin tuli mieleen tuollainen juttu..Saas nähdä mitä tulema tuo tullessaan. Löytyykö rakkauta aitoa, sitä oikeaa. Kunnioitusta ,toinen toistaan kohtaan.Ei muutakun potku persauksiin.
Ole mies ja näytä mieheltä Matti.

Lisätty: 23.01.2011 - 14:21

Kyllähän se niin taitaapi olla että ei vanha koira tavoistaan irti pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 10:32

Ei vanha koira tavoistaan irti pääse. Lopputulos on sama kuin ennenkin. Tukka putkelle ja tunti turpiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 17:36

En usko. Toivottavasti Matti on kuitenkin parantanut tapansa eikä pahoinpitele Susannaa. Onnea heille joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 14:29

En kovin usko, mutta minun uskomisellani ei ole väliä. Riippuu paljon siitä millainen henkilö Susanna on... ainakin määrämittaisesti kyseinen episodi vamaan kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 14:35

ikävä sanoa mutta kun nykäsestä on kyse niin en jaksa todellakaan uskoa.
mutta tässä maailmassa mikä tahansa on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2011 - 23:25

Rakkaushan on ikuista - kohteet vain tahtovat vaihdella.
Näyttää kuin Matti olisi ryhdistäytynyt ja jossain kuvassa posketkin niin kapoisilta. Pöhö poissa.
Kun ei ole sitä ex-ryyppykaveria haastamassa riitaa, taitaa Matillakin mennä paljon paremmin.
Onnea vain hänelle. Hänkin on sen ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2011 - 16:48

Rakkaus on ikuista, vain kohde voi vaihtua. Jos suoraan sanon, niin en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:15

Ennemmin lehmäkin lentää, kuin Matti vakiintuu, onhan tämän miehen toilailut jo tulleet koko kansalle tutuksi.