Onko sielun sopukoihin pesiytynyt jokin nuoruusajan musiikeita .Mikä tulee aina sinun mieleen.

www.youtube.com/watch?v=-cuuS96gLj4 Minulla on tämä.Aina kuuntelen sitä tunteella.

Lisätty: 22.01.2011 - 17:59

www.youtube.com/watch?v=mTPN...re=related

Avainsanat: sirkkaliisan nuoruus musiikkia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.01.2011 - 23:22

Koulukaverini vokotteli mun eka poikaystäväni ja juuri kun tajusin mitä oli meneillään soi linja-autoaseman jukeboxista tämä kappale, joka vieläkin kun sen kuulen, tuo sen hetken mieleen.
www.youtube.com/watch?v=jK0u-wCtjhk

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2011 - 17:09

www.youtube.com/watch?v=1AHM...eature=fvw
ei kyllä tosin aina mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 17:37

www.youtube.com/watch?v=VSZuyhCCeMo

En tiedä onnistuiko,kun on linkin opettelu..
Tulihan se...tämä on nuoruusajan tango mikä aina soi kun olin tanssimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 17:43

Onhan se Eila Pienimäen laulu Vanhan veräjän luona. Eila Pienimäki oli juhannuspäivänä Karstulan
Vahangan lavalla laulamassa tätä 1959. Se jäi nuoreen sydämeeni sellaiseksi maamerkiksi.
En uskalla alkaa siirtämään linkkiä tähän, menee taas lehmihaan puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 02:50

Onhan noita useampiakin.
www.youtube.com/watch?v=pLvS...playnext=1
Sama instrumentaaliversiona www.youtube.com/watch?v=dHyR...p;index=33 ja sama Lontoon murteella laulettuna. Taisin pitää elokuvasta?

www.radiofinlandia.net/ Täältä tulee aika riemastuttavaa musiikkia, sellaista, jota ei edes muista olleenkaan. "Kuuntele lähetys netissä" lataa mediaplayerin josta sen sitten kuulee.
Tällä ei ole mitään tekemistä Radio Finlandin kanssa, joka Suomessa kuuluu radiosta jopa samalta taajuudelta 102,4. Ovat pikkuisen matkineet alkuperäistä. =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 10:41

Tulee mieleen kesä ja lavatanssit.

Hiljainen kylätie
www.youtube.com/watch?v=UtMKStE3G2c

Keinumorsian
www.youtube.com/watch?v=W8-I5U8zBUM

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 15:33

Mä oon kyll nuori viel,mutt mulle tulee aina lapsuuden lauluista ensimmäisenä Päivänsade ja Menninkäinen mieleen. On edelleen yks lempibiiseistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 17:39

Kuuntelin nuorena paljon Abbaa ja toisinaan laitan ko. bändin CD:n soittimeen ja laulan mukana kovaa ja nuotin vierestä. Erityisesi autossa yksin ajellessani hoilaan täysin palkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 06:24

Tässäpä tämä iki-ihana David Bowie ja Starman.

www.youtube.com/watch?v=muMcWMKPEWQ

David Bowien ansiosta englannin kieli sujui kouluaineista kaikkein parhaimmin.