miksi ihmiset haluaa supistaa tajuntaa alkoholilla ku tajuntaa voi laajentaa paljon paremmilla kemikaaleilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2011 - 15:26

alkoholi vielä toistaiseksi on vapaasti Alkossa myynnissä, mutta paremmat kemikaalit täytyy ostaa mustasta pörssistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2011 - 15:28

Haluaisin tietää mitä tarkoitat ,luettele hiukan nimiä paremmista kemikaaleista.Sitten voisin vastata paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 16:23

Jotain anonyymiä...tinneri,liima yms.?Kemialliset merkit yms.kadoksissa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 17:53

No eipä paljon enään kiinnosta tajunnna laajentaminen, kun siitä on irti päässyt.
laajensin sitä kyllä luvallisilla maksettavilla aineilla. Nyt laajennan kipujani vahvoilla
opioideilla, mutta tajuntani ei ole laajentunut, ei ole siipiä kasvanut selkään, eikä tee
mieli hypätä katolta alas.Ne ostan punaisella reseptillä apteekista ja nekin maksavat,

Mitähän sitä olisi sen tajunnan laajennuttava, tässä on olemista kylliksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 18:37

Tämän minäkin haluaisin tietää, joskus on hauska irroitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 18:38

Tervejärkinen aikuinen ihminen, jonka elämä on jo ihan riittävän jännittävä ja sisältörikas, mieluummin vähän supistaa hetkeksi tajuntaansa ja rentoutuu,
kuin että "räjäyttäsi tajuntansa" huumehörhöiseksi joillakin ihmeaineilla.
Kyllä sinullekin arkielämän haastet vielä riittää, kunhan aikuistut ja opit elämään.
Aito rehellinen empaattinen tosielämä on parasta huumetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 19:36

Tuolla "pöpilöissä" niitä laajentajia meidän elätettävänä riittää.
Satun tuntemaan muutaman entisen "pikku-ukkojen" hätistelijän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 22:19

Kyllä A-liikkeen aineet ovat irroittelua varten,jos sitä haluaa...Ei millään muilla aineilla..nehän voivat viedä vaikka hengen ihmiseltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 10:37

Alkoholi on pienempi paha, jos tarkoitat huumaavia aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 17:41

Kun nauttii alkoholia kohtuudella eli kerrallaan lasin tai kaksi viiniä, ei supista eikä laajenna. Sen sijaan näillä tajuntaa laajentavilla eli huumeilla on helposti elinikäiset vaikutuksensa jotka eivät ainakaan positiivisia ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 09:13

Hetkinen nyt.. ketjussa on mielestäni useampi kuin yksi omituinen kysymys. Mitähän aineita tarkoitat, voitko selittää ja mieluummin omalla nimmarilla.
Huumeisiin minulla on vain yksi kanta, on aina ollut, ja se on ehdottoman kielteinen. En ole myöskään valmis kustantamaan niiden käytön aiheuttamia kustannukisa (jotka tulevat veronmaksajien kontolle). Itseaiheutetut "sairaudet" vievät tosi paljon rahaa muiden sairauksien hoidolta ja se on anteeksiantamatonta. Omasta elämästään on jokaisen otettava vastuu .
Henkilökohtaisesti en tunne ketään joka joko supistaisi tai laajentaisi tajuntaansa... ei terveellä ihmisellä ole siihen tarvetta.

Lisätty: 24.01.2011 - 14:33

putte46 kiteytti vastauksensa hyvin eli nappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 14:35

yleensä tuo laajentamisosaston kama on laitonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2011 - 23:19

Siihen supistamiseen ei ehkä jää koukkuun kuten siihen laajentamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:11

Taitaa olla huumeisiin viittaavaa asiaa. Ei kiinnosta sitten pennin vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 06:37

Laajennan tajuntaani mieluimmin meditoimalla. Minkään sortin aineet eivät ole koskaan innostaneet, en edes ymmärrä, että joku moisella moskalla vaarantaa terveytensä ja samaa mieltä Ahmatin kanssa: en ole valmis maksamaan itse aiheutettujen vaivojen kustannuksia.