missä vika moottoripyörässä ,kun parkit ei toimi kun virtalukon asennossa ps vaikka pitäis toimia on asennossa .virtl. off on ps

kysymyksessä moottoripyörä suzuki vz 800 marauder vm-00

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2011 - 12:28

oletko tarkistanut sulakkeet? joku sähköhäiriö se mahdollisesti on.
www.motorcyclesurvey.com/rev...der/r1484/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2011 - 12:38

Jos olet käytettynä hankkinut, niin ei niistä "tekniikan ihmeiden virittämistä" ota pirukaan selvää.
Ei parkeilla saa Suomessa ajaa ja et kai avaimia jätä virtalukkoon jos parkkeeraat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 14:40

Kuullostaa siltä että vika on joko kytkimessä, tai sitten virtapiiristä pitäisi jostain löytyyä pistokeliitäntäinen diodi 1E tai 1F, se voi olla "palanut", irti, hapettunut liitin = huono kosketus, tai voiko sen laittaa väärinpäin ? (diodi päästää virran vain toiseen suuntaan).
Katso johdotuskuvaa:
WIRING www.alpha-sports.com/suzuki_...800/61.htm
Hakemisto www.alpha-sports.com/suzuki_...3wodVxecIA

Muuta
keskustelu.suomi24.fi/node/4260671
www.bikez.com/motorcycles/su...r_2000.php
Voit kysyä täältä
www.bikez.com/msgboard/msg.p...;type=bike

Sähköongelmat (kosteus) tuntuu olevan aika yleisiä, joten huolla kaikki liittimet CRC:llä tai vastaavalla koskeudenpoisto spray:llä.
"But there has been a lot of smaller and larger electrical faults. The electrical system, especially the wiring, is not up to spec. Has had a poor connection several times that has been hard to locate, and you need to take off the tank for access each time. Changed horn, coil, battery twice. Poor connection in blinker button, start button and light button. Has taken parts apart and cleaned, and sprayed with WD-40. That did the trick."
Lähde: www.motorcyclesurvey.com/rev...der/r1484/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 16:59

keskustelu.suomi24.fi/debate/6
pistähän tähän myös kysymyksesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:44

Pyöräsi protestoi kylmää talvista säätä.