No niin rakkaat napsut. Mitäpä söitte tai kokkasitte tänään?

Lisätty: 21.01.2011 - 16:44

Kiitos naapureiden olemme syöneet paljon tuoretta kuhaa. Paistoin siis kuhafileet, kuoripottuja ja sitruunakastiketta. Tomaatti-sipulisalaattia ja karjalan piirakoita. Saunan jälkeen Aino-lakkajäätelöä, yksi drinksu ja aikaisin petiin. Olin viime yön yövuorossa ja nyt alkaa loma.

Avainsanat: perjantai menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2011 - 17:16

Aamulla kahvia puolukkapiirakkaa ja päivällä kalakiususta oli hyvää, kanaa ja kaali ananas salaattia ,herne ,maissi, paprikaseosta.Kotikaljaa. Jälkkärinä mustikka rahkaa. Nyt tuli jotehtyä teetä ja juusto sämpylää.Raakoja juureksia tämän tästä ja mustaherukka mehua. Kuule eilenillalla oli mahoton nälkä ja laitoin omista perunoist, porkkanoist, lantuista.Uunipeltiin seessami juureksia niitä naposteltiin.Olipa hyviä.Vaikka ei sen kummempaa ollutkaan.Mansikkakiisseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2011 - 17:02

Tänään syötiin eilistä makkarasoppaa, ja jälkkäriksi etelän hedelmiä. Lääkekuuri ottaa voimille ja nykyään teen sellaista ruokaa että 2 päivää peräkkäin syödään sitä. Noin 1,5 kk ja lääkekuuri loppuu ja kait ne voimat takaisin tulee, nyt ei ole minussa valkosoluja, ja väsyttää kovin ja rauhaset aristavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 17:03

Makkarasoppaa täälläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 17:41

Aamulla vatsaa hellivä kaurapuuro voisilmän kanssa ja äsken paistoin pannullisen muikkuja ja arvatkaapa
sopiko niiden kanssa hyvin lanttulaatikko. Tyttäreni teki jouluksi hyvää looraa ja laitoin pakkaseen osan ja nyt on syötävä sitä sitten pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.01.2011 - 19:49

Aivan perinteistä makkarakastiketta, pottuja, puolukkahilloa ja suolakurkkua lisukkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 21:03

ulkoruokinnassa

perinteinen ohjelma : matkamessut ja sieltä Lasipalatsiin avaamaan omalta osalta bliniviikot ....

hyvää oli tänäkin vuonna, mutta taisi taas käydä niin että seuraavan kerran tekee mieli vasta ensi vuonna ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 21:27

Kanaa oli uunissa riisipetillä. Makealta maistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 22:12

lohi hyppäs voihin lilluu paistinpannuun ,sit oli porkkana,nauris muusia ..jossa tilkka kermaa ja nokare voita hitunen suolaa ....kreikkalainen salaatti ja mustikkamansikkarahka ....;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 22:37

Lihamureketta perunanamuussia ja uunivihanneksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 22:38

Meillä oli lempiruokaani: uunikanaa, couscousia ja keitettyjä perunoita sekä punajuurisalaattia höysteeksi. Tulin niin onnelliseksi kun löysin taas marinoimattomia kananreisiä kaupan siipikarjahyllyltä, en oikein lämpeä niille hunajamarinadeille. Samassa kaupassa oli karjalanpaistilihat tarjouksessa, kolme euroa per paketti. Sitä siis syödään sunnuntaina kun veljeni tulee käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 23:59

söin hampurilaisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 04:33

Perinteistä makaroonilaatikkoa tein eilen, tänään sitten hieman parempaa ja maukkaampaa ruokaa.