Kesy peura omassa makuuhuoneessa, ottaisitko sinäkin maskotiksi peuran ?

Webkamerakuvaa peuran (ja välillä myös koiran) omasta makuuhuoneesta
Dillie-peura makaa usein sängyssä (ei aina) ww.com/dilliecam
ne on todella ihan eläviä, peura on tarhassa syntynyt.
myös muita yksityisiä / julkisia Webkameroita ww.com/

Lisätty: 22.01.2011 - 01:18

USA:ssa kaikki on mahdollista ?
Katsoitteko niitä muita vaihtelevasti näkyviä sivuja, vähän oudoksuttaa ihmisten "omahyväisyys" kun voi seurata ihmisten keittiön tai olohuoneen tapahtumia. Mutta tuo videochatti voi olla aika kätevä, kuten esim. ww.com/charlie159 ja muutama muu.

Avainsanat: peura kotieläin onko oikein

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 17:41

Voisin minä ottaakin, olisi vaihtelua kun 36 vuotta olen saman karjun kanssa viettänyt öitäni. Sisäsiistiksi olen tämän kylläkin opettanut, pitäisi tuo peurakin sitten talon tavoille opettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 17:48

Niin, millainen petikaveri lienee..jos ei kuorsaa niin mikä ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 17:50

Minulla on jo pitkätukkainen "peura". En vaihtaisi tuollaiseen otukseen. Minusta tuo ei ole peuralle luonnollinen elinympäristö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 18:35

Tuli mieleen kanssa että ei ole peuralle kuuluva paikka. Katselin luonnossa kahta kaunista peuraa täällä kotinurkissa ja olivat oikein sopivassa ympäristössä. Tuo tuntui aika mauttomalle katsella. Mutta jos eläin niin kesy ettei luontoon voi enään mennä. Siinäkin ihminen tietenkin ollut osallinen.
Voi mieten kauniisti menivät pitkin loikin , niinkuin rakastavaiset konsanaan omaan piiloonsa.Siinä sitä onnellisuutta peuroilla oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 18:55

Juu, mikä ettei kyl se tänne mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 19:17

HItsi,kun pelästyin sen web-kameran kanssa,luulin tulleen jonkun viruksen...ehkä ne pop-upsit ei synkkaa mun systeemeissä...mutta on se peurapolonen nätimpi metsässä tai pellon reunalla ja koira pihalla haukkumassa ja vahtimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 19:25

kas kun eivät ole tunkeneet jääkarhua kotikylmiöön ...

useimmat jutut ovat kivoja vaan oikeassa ja luonnollisessa ympäristössään ...

'noukiva'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 20:15

No en ihan petikaveriksi...
Mutta kiva poikasta on hoitaa, huom. kokemusta on, pullo ruokinnassa oli aluksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 20:59

Juu sellainen tästä vielä puuttuisi koikkelehtimasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2011 - 22:28

Eikös hirveä jahtaava mies aja saman asian?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 15:28

Meillä on vain 120 cm leveä sänky, ei siihen minun ja ukon lisäksi enää peura mahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 17:51

Minulla on vaåaa parveke ja sauna, mutta en ottaisi huolehtiakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 22:49

Peurat on suloisia..mutta en kyllä sänkyyni haluaisi peuraa kaveriksi..Minulle riittää tuo nelijalkainen Santtu kaveriksi,kun meillä yöpyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 03:36

Ei siitä niin kovin pitkä ole, kun kymppiuutisten kevennyksessä näyettiin suomalaista perhettä, joka oli ottanut orvon hirvenvasan hoitoon.
Sängyssä näytti viihtyvän vielä aikuisenakin. Kyllä se tosin näytti aika luonnottomalta.
En ottaisi sorkka- ja kavioeläimiä sisälemmikeiksi.