Eihän ollut helposti eksytettävä koira?

Lisää Aamulehdessä; www.aamulehti.fi/cs/Satellit...ertaa.html

Avainsanat: onko koira kotona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 16:51

Olipa soma tarina.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 13:30

vihikoiran uskoisi löytävän nopeammin perille ;-)
mutta hyvä että koira löysi takaisin alkuperäisille omistajilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 13:51

Se on se koiran vainu, joka niillä sanotaan olevan, joka toi kadonneen kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 15:26

taisipa Myrna Carillolta jäädä vahva hajujälki kun koira löysi sen muutojenkin jälkeen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 15:50

Kyllähän se sokeakin kana joskus jyvän löytää. Yskoisin tapahtuman olleen pelkkä sattumanvarainen jutttu kulkijakoiralle. En näe muuta selitystä asialle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 16:32

Siinä se nähdään miten viisaita koirat ovat ja kiintyneitä omistajaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 17:04

Aivan ihana jälleen näkeminen...
vaikka todellakaan ei uskonut silmiään..kun koiran rappusilla näki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 17:27

Koira on tosiaan noin upea . Ihana tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 18:39

Kaunis kertomus koirasta ja omistajata.Mulle tuli mieleen joku toi sen oventaakse ja lainasi koiraa .
Onhan noita outoja tapauksia joskus selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 18:57

Viisas koira, lueskelin juttua ilttiksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 15:44

Niinhän sitä sanotaan, että kissa kiintyy kotiinsa mutta koira isäntäänsä. Tämä koira ainakin oli kiintynyt isäntäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 22:54

On koiralla ollut aikamoiet seikkailut varmaan..Onnellinen loppu,kun koti löytyi..varmaan oli isäntäväkikin ihmeissään..