Luotettavuus

Pidättekö täysin luotettavana politikkoa joka ei avaa vaalirahoitustaan? herättääkö ehkä epäilyksiä?

Lisätty: 20.01.2011 - 10:21

Olen samaa mieltä maaritin kanssa, ei porukan vaihtaminen auta, kun samanlaista on tulossa. Oikeusministeriön on otettava kovempi kanta vaaliavustuksiin yksityisiltä,maksakoot itse mainontansa ja kalaasinsa. Nythän on ollut tapetilla yksi henkilö joka kieltäytyy avaamasta rahoitustaan... on päässyt jo lähes niin korkealle kun yleensä pääsee.... tuota henkilöä en ikinä äänestäisi. Toimin politiikassa, mutta nyt on tarkastelun paikka... ne joita olen kannattanut ja joille töitä tehnyt, ovat olleet rehellisellä pohjalla.
Avasipa minkä aviisin tahansa, naamansa leveilee joka puolella.... mutta onko aikaansaanut yhtään mitään, vain negatiivista hässäkkää on ollut! Toivottavasti puoluelleen tulee maksun aika nyt... vaalit lähestyvät.

Lisätty: 20.01.2011 - 12:47

Kun lahjoittajat summinenn paljastuvat, tuleehan siinä muutakin esiin. Se huomaa joka seuraa mitä tapahtuu, eli mitä minnekin rakennetaan, kuka asiaa ajoi jne.

Avainsanat: vaalirahasotkut/-ilmoitukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 12:33

Ilmoitusten lisäksi tärkeätä olisi tietää, kuka tai mikä oikeasti on rahojen takana, ettei kerrota pelkästään, että rahat ovat peräisin kannatusyhdistykseltä, taulumyynnistä tai seminaarimaksuista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 09:56

Eipä ole enää tullut vuosiin poliitikkoihin uskominen...
Kun sinne pääsevät niin unohtaa tuon ketkä sinne hänet äänestivät..
Ja sen jlkeen omaa palkkaa ylöspäin ja ei todellakaan noita torkkupeittoja unohtaa saa nehän oli huippu tärkeät...

Ei ole uskottavuutta muutenkaan... soisin vallan vaihdon koko porukalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 10:12

En luottaisi sellaiseen henkilöön. Ei se mitään auta että niitä poliitikkoja vaihtaa, aina se on sama kitinä ollut että kansanedustajat palkkojaan nostaa, omia etujaan ajavat vaan ja kansalle ei mitään, on siellä ne ihmiset vaihtuneet moneen kertaan eikä asiat kansan mielestä muutu silti miksikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 11:33

Minä en valitettavasti usko politiikan kautta vaikuttamiseen, joten en luota poliitikkoihinkaan. Kaikki asiat tuntuvat olevan eritavalla, kuin niiden näytetään olevan. Aina ennen vaaleja pidetään isoa mölyä, jotta saataisiin tarvittavat äänet. Muuten on hiljaiseloa ja asiat rempallaan. Ajattelen asioita enemmän yksilötasolla ja vaikutan niihin joihin voin vaikuttaa. Pelaan vähän kuin omilla säännöillä, kuitenkin lain puitteissa. Eipähän tule ainakaan äänestettyä ketään väärää ihmistä tai puoluetta, johon minusta on liian suuri vaara langeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 12:33

Kummasti vaan ne poliitikot joihin olen muka jotenkin luottanut ovat paljastuneet epäluotettaviksi tavalla tai toisella. Mitenkähän juuri nyt tuntuu etten luota oikein kehenkään. Joka tapauksessa täytyy harkita tarkkaan ja kuulostella ketä seuraavan kerran äänestää. Sellaista joka tekisi muutakin kuin tavoittelisi omaa, tuttavan tai lähipiirinsä etuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 13:53

Jahas minä mummeli olen aikonut lopettaa koko äänestystouhun, ainoa voi olla pressan vaalit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 15:40

Vaikuttaa ainakin siltä, että jotain salattavaa on kun ei ilmoittele. Minä en ainakaan äänestäisi tuollaista ehdokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 18:58

Kieroja ne on koko sakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2011 - 22:25

Epärehellisintä porukkaa minkä minä tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 15:30

Minusta poliitikot ovat läpeensä epäluotettavia. Ajavat vain omaa etuaan ja siinä touhussa jää vaaliraha-asiatkin piiloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 22:59

Todella epälutettava sellainen henkilö..ei ne vaihtamalla näytä paranevan..Luvataan kaikkea hyvää...mutta lupauksia ei pidetä.