Onko teillä päin kadut aurattu hyvin? Entä onko liukasta?

Itse asun kadunhoidollisesti ns. kakkosalueella ja sen kyllä huomaa. Aura-autot tulevat vain harvoin jos silloinkaan ja keskustan kadut puolestaan ovat todella liukkaita. Aamulla töihin kävellessä on ihan oma jännityksensä eli pysynkö koko matkan pystyssä vai en. Tänä aamuna pysyin, eilen en ihan.

Avainsanat: talviset kadut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 08:21

Meillä on metsätie 1km aurattu oikein hienoksi. Sitä moni ihmetteleekin. Oma mies sen aukaiseen tarpeen vaatiessa. Ei kaupunki tänne tule aukaisemaan ollenkaan.Sitten isompi tie kun sinne menee niin ihan kamalaa peruna peltoa .Santaa ei ole tä'nävuonna näkynyt missään , metsätielle meidän täytyy itse laittaa jos halutaan. Ollaan joskus noihin isoihin nousuihin jouduttu laittaan. Tuodaan kaupunkikäynillä auton kontissa, isoilla ämpäreillä ja siitä käsin laitetaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2011 - 08:26

Kyllä täällä ovat hyvin auranneet ja poistaneet sitä lunta myös, ei voi valittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 08:47

On aurattu kyllä minua tyydyttävällä tavalla paitsi silloin kun eivät ehdi kun iltapäivällä jalkakäytävälle. Eivät ole olleet liukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 09:47

Aurattu on mutta kävely on pikku töpöttelyä ettei kaatumaan halua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 11:35

Päätiet on kaiketi kunnossa, mutta muut ovat kuin pellolla ajelisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 12:03

hyvin on aurattu kulkuväylät, mutta aivan hillittömän korkeat lumipenkat tasa-arvoisissa risteyksissä, melkeinpä täytyy pysähtyä joka risteykseen, ei näe penkan takaa tulevaa autoa tai muuta tienkäyttäjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 13:16

Maaseudulla tänä talvena auraukset sujuneet paremmin, kuin viime vuonna...yrittäjä vaihtunut. Myöskin oma kylätiemme on hoidettu kiitettävästi, samainen yrittäjä asialla. Eipä ole moittimista. Työympäristössä nyt katoilta pudotettu lumi paikka paikoin heikentää näkyväisyyttä, mutta tarktorit alittivat eilen lumen ajamisen kauemmas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 15:33

Aurattu on, mtta sora meni kahden suojasään aikana läpi ja sitten jäätyi uudestaa. Liukasta on. Taitaa olla ns. pääkallokeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 16:13

kaikkea mahdollista löytyy pääkaupunkiseudulta,
lähes kesä-kunnossa olevia (lämmityttyjä) ydinkeskustan katuja,
hyvin hoidettuja puistoteitä,
lumen tukkimia jalkakäytäviä,
hengenvaarallisia pikataipaleita jne.

jos mahdollista niin parasta valita kulkureittinsä huolella, esim.

rajavartija.blogspot.com/201...totie.html

Lisätty: 20.01.2011 - 16:51

rajavartija.blogspot.com/201...leksi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 18:59

Ei ole aurattu hyvin, ei pääteitä eikä pienempiä teitä. Melkoisessa rynkytyksessä sopii ajella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2011 - 22:21

Hyvin aurataan liittymämme tukkoon. Liukkauden olen havainnut vain auton renkaiden alla.