Jos me tapaisimme(sinä &minä) jossain julkisella paikalla,mikä olisi sinun tuntomerkki?esim.hassu hattu tai sukset kainalossa ;-)

Avainsanat: tuntomerkkisi tavattaessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2011 - 10:16

iso Kata-kameralaukku vasemmalla olalla ja Fiina-koira talutushihnassa oikeassa käpälässä.
..... ja ruotsin armeijan valkoiset sukset olisi kainalossa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2011 - 10:06

Minulla olisi kori, jossa oranssin värisiä karkkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 10:21

tummat toppahousut tumma vaellus takki ja sinapin vihertävä pipo missä lukee sport,silmälasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 11:20

Räiskyvän punaiset hiukset, ja yhtä leveä kuin pitkäkin olen, helppo tunnistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 11:53

Minä ottaisin mukaan iloisen mieleni, tunnistaisit minut siitä varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 12:37

Minä taas mustissa vaatteissa kuin nimimerkilläni varustettu musta koira hihnan päässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 12:48

Minulla olisi kesällä T-paita tekstillä www.napsu.fi ja talvella vastaava pipo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 13:10

Minulla olisi mukanani kirkkaan punainen potkurollari, jossa kori pakaasillesi ja pääsisit
jalaksille.Ilahdutettaisi pukkukaupunkilaisia tandemi rollarilla.Tilaisin paikalle Suur-Keuruun paikallis-
lehden jututtamaan meitä ja tietysti ikuistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 13:37

Ei kumpikaan noista... ja jos sattumoisin tapaisimme, se olisi kyllä jossain Stockan kulmilla tai Akateemisessa kirjakaupassa.
Liikun mustissa vaatteissa eli talvella musta turkki, mustat sukkahousut, mustat Palmrothin kengät, musta olkalaukku, ei mitään päähinettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 15:36

Punaiset hanskat ja kaulaliina. Ja vuorenvarmasti laukku mukana ja silmälasit päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 16:55

No sopimuksen mukaan vaikka neilikka rinnassa, mutta jos "luomuna" pitäisi tulla niin sitten se olisi luultavasti ylileveät lastenvaunut, tai jos oisin saanut lapsenvahdin järkätyksi niin pinkki karvareuhkani toimisi varmaan melko hyvänä maamerkkinä :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 16:57

jos tapaisimme sattumalta minut tunnistaisit kiiltävästä kaljusta ja kamerasta ....

jos tapaaminen olisi sovittu minut tunnistaisit huolella puuteroidusta kaljusta ja kamerasta .....

;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 16:59

Mie ottaisin Onnelasta "marilynin sukset" kainaloon...ei sittenkään. Ne on liian pitkät kuljetettavaksi Savosta Helsinkiin. Ottaisin Onnelasta ne antiikkiluistimet, joten niistä tunnistaisit. Tapaamisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 18:00

Punaisista tumppunipsuista mustassa takissa :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 20:15

70-luvun hippiluukista ... eli meksikolainen pusero toodella leveeet housut ja tiety hirmuinen pehko , jossa kirjava huivi menee pään ympäriltä..... kaulassa roikkuu rauhanmerkki ....jos tollaseen törmäät jossain niin se oon sit mä... ciby :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2011 - 20:26

Höh, no tuo virkapuku tietenkii.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 19:02

Jospa laitan sitten suuren punaisen ruusun rinnukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 23:17

Kerran minut piti tunnistaa lentokentällä..Silloin oli valkoinen toppatakki mustat huosut ja musta-toppaliivi..hyvin löysimme kaverin kanssa toisemme..
Oli kyllä aika jännä tunne,kun läksi lentokentälle..hyvin löyti kaveri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 14:07

mä voisin laittaa viirin heilumaan hattuuni. exä kerran kivahti kaupassa että hävittää mut aina ku kääntää selkänsä. eli ilmeisesti mun puoltoistametrinen mittani on ....just sopiva ;) ;)
mä oisin pieni, pyöreä, iloinen, muka - tumma - jo - vähän - harmaata - hiuksissa, jos olis kesä mulla olis vaniljapehmis kädessä ;)