Minkälaisia kokemuksia teillä on hotels.com:in käytöstä?

Avainsanat: hotels.com

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2011 - 12:36

En ole sieltä mitänä tilannut, katsonut olen kyllä, eli katsellut mitä hotelleja siellä on tarjolla. Yleisesti ottaen hyviä hotelleja löytyy (ja kehnoja myös). Luulen että suosimani Travellink ottaa hotellit hotelscomilta (tai booking.com?), siitä en ole varma. sataprosenttisesti.
Ostan aina sekä lennot että hotellin samasta paikasta, se on yhtäkuin pakettimatka. Jos tulee jotain häikkää eli reissun joutuu perumaan (lakkotapaus myös), saa rahansa takaisin automaattisesti kun on tuo yhdistelmä ja nettimatkatoimistosta varattuna.
(edellisen Finnair-lakon aikaan travellink hoiti hotellin peruutuksen)

Lisätty: 20.01.2011 - 09:42

Vilkaisin eilisiltana Hotelscomin sivuille ja se juuri se firma jonka kautta travellinkin hotellit varataan. Uskon että uskaltaisin käyttää tuota sivustoa jos varaisin erikseen hotellin ja lennot. Siellä oli niitä hotelleja joita suosimme.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkeistäsi! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 23:23

Sehän on ihan asiallisen oloinen,mahdollisuus kruksata sijaintia,lähistöä ja tasoa yms.Olen katsellut sitä joskus,mutta en käyttänyt tai varannut sitä kautta.Yksi monista,ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 05:49

kunhan vain heidän valikoimissaan on kohde mihin menossa, hyvä sivusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 06:57

Olen useamman kerran varannut majoituksen tämän kautta, ja joka kerta tyytyväinen. Toinen hyvä sivusto booking.com, peittoaa selkydessään monen sivuston, sitä on tullut viime aikoina käytettyä varauksia tehdessä, ei takuumaksuja, kaikki hinnat ( mm kaupunkiverot) suoraan loppuhinnassa, hyvät hotellivalikoimat, selkeä sivusto.

Lisätty: 19.01.2011 - 07:14

www.booking.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 07:40

En ole varannut, mutta on tullut katseltua heidän selkeitä sivujaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 07:51

tannelilla on totuuden sanat vastauksessaan. Näin minäkin olen kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 09:57

useasti olen käyttänyt (eilen viimeksi) eikä pettymyksiä tai vastoinkäymisiä ole tapahtunut

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.01.2011 - 14:49

Hyviä kokemuksia. Olen muutaman kerran sieltä hotellin varannut ja kaikki toimi niin kuin pitikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 16:56

Hyviä kokemuksia. Omatoimimatkaa suunnitellessa olemme käyttäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 20:18

Kaikki on pelannut. Viimeksi oltiin Roomasssa. Hotelli oli huone neljälle. Ahdasta oli hyvä. että matkalaukut mahtui. Huone kulahtanut. ilmastointi oli kovaääninen, mutta rankan päivän jälkeen nukuimme kuin tukit. Ilman ilmastointi ei olisi tullut mitään + 32-asteen helteessä. Hotellin sijainti erin omainen. Ja aamiainen aivan loistava, sisältäen kaputsinot,hedelmät ja leivonnaiset. Hotelli oli halpa noin 100 e per yö. Eli saimme suunillen sitä mitä tarvitsimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 23:22

Kiitos vinkeistä..en ollut aikaisemmin käynyt,,mutta nyt kävin ja vaikutti ihan hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2013 - 12:56

Tullut käytettyä paljon ja erityisen hyvää on, että aika moneen paikkaan on ilmainen peruutus 72h ennen. Lisäksi tuolla on suomenkieliset hotelliarvostelut.

Oma prosessini on, että käyn katsomassa hotellit ensin Tripadvisor.com kautta. Tämän jälkeen katson vielä Hotels.com arvostelut ja teen varauksen joko Booking.com tai Hotels.com kautta.

Hotels.com tarjoaa aika usein -10 % alennuskoodeja. Näitä kannattaa metsästää. Jos alennuskoodia ei löydy niin varauksista kannattaa ainakin ottaa bonukset. Ostohyvitys.fi tarjoaa bonusta tällä hetkellä 5 % (alennuskoodi ja bonus ovat keskenään vaihtoehtoisia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2013 - 23:32

Heitetään tähän nyt omatkin kokemukset, ensin hyvää: Sivujen kautta löytyy todella paljon hotelleja ja varailu on helppoa ja kuvaukset ovat myös suomeksi jos ei ulkomaat oikein taivu. Alennuskoodeja on paljon isompiakin kuin nuo 10% alennukset.

Mutta nyt viimeisimmällä reissulla Dubrovnikiin toukokuun alkupuolella tuli hieman ongelmia. Etsin hotellin etäisyys keskustasta periaatteella kun en halunnut matkustella julkisilla kovinkaan paljoa. 700m päästä löytyikin sopiva hotelli ja se tuli bookattua, mutta todellisuudessa hotelli löytyikin sitten 9km päästä, joten tämän seurauksena jouduin sitten heittämään parit ylimääräiset taksikeikat + joka päivä täytyi myös bussilla siirtyä kaupunkiin. Noh tämä vika nyt saattoi vielä liittyä heidän käyttämänsä karttapalvelun mokaan, mutta tästä otin nyt yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa ja sain aluksi vastauksia suomeksi ja ilmoituksen, että saan 50 euron kompensaation käytettäväksi seuraavaan hotellivaraukseeni.

Tästä ne ongelmat sitten alkoivat kun tätä kuponkia ei ole kuulunut sähköpostiini. Ensin oli ilmoitus, että sen pitäisi tulla 72 tunnin sisällä ja kun ei ollut kuulunut ja otin yhteyttä jälleen ja vastaukseksi tuli, että asia on ohjattu eteenpäin näistä asioista vastaavalle ryhmälle ja kuponki pitäisi olla viikon sisällä minulla, jos ei ole niin ota yhteyttä. Viikko taas meni ja kuponkia ei kuulunut ja otin yhteyttä taas, tässä vaiheessa kieli muuttui yhtäkkiä englanniksi ja asiasta ei tunnuttu tietävän mitään, kehotin katsomaan koko ajan maileissa mukana olevaa Case-ID:tä. Vastaukseksi tuli että ovat katsoneet laskutukseni ja en ole oikeutettu mihinkään alennukseen. Alkoi jo tympiä asia enkä jaksanut ryhtyä kääntämään noita kaikkia aiempia maileja englanniksi (lyhyen briefauksen toki tehnyt), joten olen pyytänyt heitä ohjaamaan asian suomenkieliseen asiakastukeen tai suoraan Kaisalle joka käsitteli heillä tämän ja keneltä kaikki vastaukset tulivat alunperin suomeksi. No nyt on jo useampaan mailiin jäänyt tulematta mitään vastausta ja äsken taas olen lähettänyt pyynnön käsitellä tätä asiaa. Summahan ei nyt ole mikään järisyttävän iso, enkä edes alkanut vaatimaan enempiä rahoja vaikkei tuo 50 euroa edes kattanut minulle aiheutuneita kuluja saatika sitten hävittyä aikaa, mutta kyse onkin periaatteesta. Periksi en anna ja jankkaan tästä vaikka maailman tappiin asti heidän kanssaan :) En sitten tiedä ovatko he tai sitten mikseivät ole merkanneet siihen case-id:hen, että asiakas on oikeutettu saamaan 50 euron kupongin, kun nyt tästä samasta asiasta tuntuu alkavan uusi vääntökierros, silloin kun he suvaitsevat vastata. Tasan kuukausi tässä on nyt mennyt ja epäilen, että tulee vielä menemään tällä vastaustahdilla vielä jonkin aikaa. Melko varmasti siellä on jo meikäläisen kohdalla merkintä "Asiakas on mulkku" :D. Mainintana vielä että mainostavat auto-replyssään, että vastaus tulee 24 tunnin sisällä, ei ole yksikään tullut alle 50 tunnissa, jos tulee ollenkaan.

Eli yhteenvetona meikäläisen osalta: Sivut ovat hyvät ja erityisesti mukavaa hakiessa on kun hotelleja voi panna järjestykseen monin eri perustein, mutta näköjään sitten näissä ongelmatilanteissa tuntuu olevan hiukan petrattavaa asiakaspalvelun puolelta.