Tiistaina totisena: Tiesitkö että olut sisältää naishormoneja?

"Juotuasi 12 pulloa olutta, et osaa ajaa autoa, luulet tietäväsi kaiken etkä pysty pitämään turpaasi kiinni."

tiedätkö muita yhtä hätkähdyttäviä totuuksia?

Avainsanat: sovinisti naishormoonit huumori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 20:44

No tuo mulla on jo ihan ilman oluttakin...
Ukko saattaa olla sun kanssa samaa mieltä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2011 - 20:43

En koskaan joisi tuota olut määrää.Enkä muutenkaan.En osaa hyvin autoakaan ajaa, vaikka en olutta käytäkkään.Sehän tulee vain ajaen.Liian vähän tiedän, ilman kaljaakin. Jos joisin vähäkin kaljaa,turpani menisi ihan kiini, kun alan nukkumaan.Joten ei olisi iloa minulle ,vielävähemmän muille.
Sitä se kaljaa teettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 20:53

Fakta on,että ainakin tietää,kuinka kalja kusettaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 23:15

En kyllä tiennyt..olen välillä juonut oluen...sekö se sitten rintoja turvottaa..nyt asia selvisi..kiitos valperi..ei enään ikinä olutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 08:19

Nyt kuulehan valperi, jos ihan kasvotusten olisit tullut tuon väitteesi minulle esittämään, olisin saattanut ihan naishormonien voimalla kertoa, mitä mieltä tästä väitteestä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 08:22

Kuudella lonkerolla on ihmeellinen vaikutus "kotiradion toimintaan". Äänen voimakkuus on suoraan verrannollinen lonkeron määrään. Lähetys jatkuu tauottomana useita tunteja. Ihan kuin olisi "nonstop" elokuvissa. Mahtaakohan olla kyseessä "lauantain toivotut" tai "lauantain toivottomat":-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 09:44

No no ei parane liikaa naisia sanoa miehille muuten käy samoin. Eipä ole muutenkaan olut minun mieleen et juomalla sitä oikein alkaisin juomaan joskus tulee pullo silloin juotua. ja kesällä makaran kera gillin vieressä.Muuten olut ei minua mielytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 10:09

Sehän on Kossupullon verran puhdasta viinaa. Kyllä siitä taitaa tulla kaikenlaisia "harha" hormoneja.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.01.2011 - 14:55

Jep jep, mutta Speden mukaan naisen logiikkaa on se kun heittää etupyörien alle hiekkaa koska takapyöräthän pyörivät jo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 16:26

Nyt sitten selvisi syy siihen miksi te miehet olette niin osaamattomia aina ukkojen illan juominkien jälkeen. Niin kauan kuin juomanne olutmäärät vaikuttavat huumaavasti aivoissanne te muistatte miten me naiset teeskentelemällä tyhmenpiä kuin iteasiassa olemmekaan saamme teidät miehet tekemään omat työmmekin. Valitettavasti oluiden huumaava ja muistia parantava vaikutus ei kestä kovin pitkään ja liikakäytöstä tulee kankkunen. Sen kärsittyänne te joudutte taas ihmettelemään meidän naisten juonittelutaitojen nerokkuutta aina uuteen ukkojeniltaan saakka. Ennekuin huomaattekaan olette sisällä oravanpyörässä josta pospääsy on todella vaikeaa ja saa teidät toivomaan ettette olisi koskaan ottaneet ainuttakaan muistia parantavaa olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 17:10

Tiedän moniakin "totuuksia", mutta nyt ei ehdi muistilokeroista kaivamaan...toiste sitten. Kolmen grogin jälkeen kerran taivastelin, että minkä vuoksi auto on sellainen kuin on. Rattia kääntämällä ei kuulema takapyörät käännykään samalla tavalla, kuin etupyörät.!? Minä en usko shitä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2011 - 20:20

Ihme ja kumma, tuo tulee tuutista ilman oluen tai viinantippaakaan meillä. Auta armias jos armas asuinkumppani joisi sen mäyräkoirallisen, minkähänlaista tekstiä silloin syntyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 10:36

Vettä juomalla saa voimaa, sillä vesihän pyörittää voimalaitosten turbiineja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 12:51

Oli aika hyvä.... tuo aloitusluonnehdinta. En voi juoda olutta eli "blondiuteni" ei lisäänny ainakaan tuota kautta.