kun nuita grillimakkaroita on jos jonnii moisia, niin mikäs niistä makkaramerkeistä/ nimistä on paras?

elikkäs mikä makkara maistuupi parhaiten mitä tulee grilliin pistettyyn? saahan nuit enempiki nimetä ko yhen makkaran, tai vaik nakei neki on hyvei.

Avainsanat: grillimakkara makkara nakki nimi merkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 16:47

Ah, parasta grillimakkaraa!, kas tässä (90 sadasta maistajasta pitää parhaimpana, kerrankin kuulun jossain ns. enemmistöön):

Tuote: Wotkin's Sörkän Sälli
valmistaja: Lihatukku Veijo Wotkin Oy
maa: Suomi
ostopaikka: Valmistajalta
luokka: A tyyppi: A-lk grillimakkarat
lihaa: 69%
rasvaa: 23%
suolaa: 1.6%
hinta: 9.90 euroa/kg
arvio: Emmenthalia 9% Juustoa paljon, paljon rasvaa ja lihaa, juusto peittää ja tasapainottaa mausteita, mausteet jälkijunassa, jälkimaku pitkä ja pippurinen, hyvää ei huutele sinapin perään, oikealla grilillä makkarasta esiin varmasti lisää vivahteita!

Samoin tämä saman virman valmistama:

Tuote: Chef Wotkin's Bierwurst
valmistaja: Lihatukku Veijo Votkin Oy, Helsinki
maa: Suomi
ostopaikka: Veijo Votkin tehtaanmyymälä
luokka: A tyyppi: A-lk grillimakkarat
lihaa: 0%
rasvaa: 24%
suolaa: 0%
hinta: 11.60 euroa/kg
arvio: Rasvainen. lihaisa. mehevä. mausteita melko tavalla. Hyvä suutuntuma. Tasapainoinen. onnistunut kokonaisuus. Herättää olutjanon = nimensä mukainen.

Molempia maisteltuna (lue=herkuteltu) ja kumpaineekii hyvei, kandee kokeilla, jeps

Lisätty: 26.09.2008 - 20:40

Mua täs Chef Wotkin's Bierwurst makkaras (analyysis?) ol hauskaa se, et lihaa 0%? mitä lie tarkoittanee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 19:27

Täällä provinssissa ei tahdo löytyä noita Wotkinin hyväksi tunnettuja tuotteita, pitää tyytyä muihin, yhtä hyviin. Sellaisia esimerkiksi : Kivikylän tuotteet , samoin Pajuniemen hyvät luomutuotteet, ym.ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 20:32

PORTTI Perinteinen Saksalainen Olutmakkara 280 g

Laadukas ja makkaratesteissä hienosti pärjännyt Premium -luokan grillimakkara
Lihaisa ja napakkarakenteinen. Lihaa 91%.
Todellinen makkaranystävän herkku!

Laktoositon, gluteeniton A-lk:n grillimakkara luonnonkuoressa
Ainekset: sianliha, vesi, suola (1,8%), soijaproteiini, lihaproteiini, glukoosi, maitoproteiini, stabilointiaineet (E450, E452), mausteet ja luontaiset aromit (chili, valkosipuli, korianteri, muskottipähkinä, paprika, mustapippuri, sinapinsiemen), happamuudensäätöaineet (E331, E300, E301), arominvahvenne (E621) ja säilöntäaine (E250). Säilytys alle +6º C.

Ravintosisältö keskimäärin/100 g:
Energiaa 1300 kJ (310 kcal)
Proteiinia 16 g
Hiilihydraatteja 0,5 g
- josta sokereita 0,4 g
- josta laktoosia 0 g
Rasvaa 27 g
- josta tyydyttyneitä rasvahappoja 9 g
Ravintokuitua 0 g
Natriumia 0,7 g

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 21:57

Juusto-kabanossi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2008 - 23:33

Hassua kyllä halvin on paras: Atria Käristemakkara. Ainoa harmi kun paketti on kilon. Aika läjä makkaraa mutta muuta moitittavaa ei ole. Just sopivan napakka, ei vetinen, ei suolavesiplösö, ei "sattumia". Siis paketti vehnäjauhoja joiden ohi on possu pikaisesti talutettu, mutta että on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 23:43

Makkara on hyvää makkaran ystävälle, paraskin varmaan lötyy, ei muille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 07:32

Wilhwlmin kans minä tuun hyvin toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 09:17

en ole syönyt makkaraa ainakaan kymmeneen vuoteen,pitättäydyn enemmästä lihansyönnistä,paitsi kalaa ja kanaa myö kalkkunaa,ja rusaasti kasviksia,olen paljolti kasvissyöjä,siis noista makkaroista en tiedä.