Seurasitko muuten eilen telkkarista Venla-gaalaa? Kommentteja?

Lisätty: 17.01.2011 - 12:37

Yksi joka ällötti minua ylitse muiden oli se housut nilkkoihin veto...siinä sitä on suomalaista sivistystä taas kerrakseen.

Lisätty: 17.01.2011 - 12:55

Duud..sonni tietennii. Joku vois kertoa mikä sellasessa on niin ihanaa? Taiteellista? Fiksua? Ei sen puoleen hyvä takalisto ja vehkeet, mutta kuuluuko sellanen tuollaiseen gaala-ohjelmaan?

Avainsanat: venla jaettu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 12:46

HÖH,kuka veti housut nilkkoihin?Katselin RoyAnderssonin leffaa,täysin toisenlaista huumoria...

Lisätty: 17.01.2011 - 20:05

AHA,olisis pitänyt arvata,että dorkat Duudsonit asialla.Ei kovin edustavaa galaillassa,ehkä kalaillassa äijien kanssa se on hauskaa??En tiedä,onko Napsussa "tosi"äijiä kertomassa niistä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 12:41

just tuon verran ehdin vilkaseen ja samat fiilikset ei sopinut tuohon ohjelmaan laisinkaan .....eikä sit muita jaksanukka kattoo ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 13:16

Voi poikaa isona vielä harmittaa tuo tekonsa, mutta olen joskus sen verran heitä katsonut että tulin siihen tulokseen , on kuuppa himmeätä porukkaa eivätkä minun mieleeni. Eilen sitä ohjelmaa vähän välillä silmäilin muuten, oli pitkäveteistä ja katselin filmiä mieluummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 13:59

Duudsonit! Iso YÄK! Juontajana pari "porttoa"! Oli viimeiset Venlat kun katselin. Onneksi nyttenkin vain loppuosan sivusilmällä Arn - Pohjolan ritarin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 14:52

Kiva, en huomannut katsoa, tai toinen henkilö katsoi toista ohjelmaa niin en päässyt katsomaan.
Eipä siinä sitten mitään vahinkoa tullut. Inhoan Duudsoneja yli kaiken siis, kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 17:32

Sonnit siellä ilveilivät. En pidä duut- sonneista.Se oli yhtenä iltana puoliseitsemän ohjelmassakin, veti munat näkyviin. On komeet vehkeet ja ehjätkin kaiketi .Mutta onhan niitä muillakin miehillä, ei niitä näyttää tarvitse koko kansalle. En pitänyt moisesta ,Kaikki meni ihan hiljaiseksi, kun tempun teki.

Kyllä minua se kiehtoo joka on salainen ja piilossa.Siis salainen ase.Juhlasta meni maku. Aku Hirviniemi pokkasi kaksi pystiä.Ihan viksu kaveri silloin kun ei ole työtehtävissä. Osaa kyllä esiintyäkkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 18:40

Katsoin myös ja enkä minäkään tykännyt tästä housut kintuissa meiningistä!
Myös Sami Hintsasen mauton kielari , oksetti loppu illan . Maku meni siitäkin miehestä! :( Sääli
kun olin aina pitänyt symppiksenä kyseistä heppua, mutta nyt jotenkin tuo veto oli nii mauton!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 18:52

En katsonut, mutta lehdestä luin, että siellä ukot pussaili keskenään ja yksi esiintyi munasillaan. Suomalaista "kulttuuria" kauneimmilaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 21:04

Tuli katsottua, ja tuli muutama ylilyönti jotka pilasivat koko shown...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 22:45

jotenkin ennakkoaavistus näytti pitäneen paikkansa, en katsonut eikä tarvinnut pahoittaa mieltään ajan tuhlaamisesta .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 21:25

Senverran katsoin,että näin nämä paska jutut..ensin kun Sami Hinsanen pussasi suulle Janne Katajaa..se jo oli mielestäni liikaa...Sitten tämä housut kintussa siellä lavalla..sonni näytteli vehkeitään kaiken kansan nähtäväksi..se oli todella törkeä temppu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 18:08

Miks mä en nähny mitään housujen alasvetoa,onks meillä sensuroiva telkkari...tai ehkä ihan hyvä vaan :P Kattelin joo,koko kaks tuntia ja oli ihan ok. Vapun juontaja parina olisi saanut olla joku hyvännäköinen miesvahvistus ja se pukuarvostelusysteemi oli turha

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2011 - 19:02

En katsonut, en oikein koskaan ole tykännyt seurata koko ohjelmaa.