Huomenta napsulaiset ja hyvää alkavaa viikkoa. Kuis`kulkee?

Lisätty: 17.01.2011 - 08:32

Vapaapäivä ja aikaa mietiskellä Föriä...ja muuta mukavaa. Hakee matkalaukun aitasta lämpimään. Pakkanenkin hieman hellittänyt (eilen oli -32, tänään näyttää olevan -8)

Avainsanat: viikko alkaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 09:09

Huomenta mariaana ja napsulaiset.Vapaa päivää minäkin vietän. 4 astetta vaan pakkasta...mutta voi hyvä luoja tuota lumen määrää mitä on viimeyönä tullut,ja kaiken aikaa tulee lisää....Sai ihan kahlata,kun kävin aamulehden hakemassa...Tulee tosi kuntoilupäivä pihalla kolan kanssa,,onneksi eilen kävin kuntosalilla ja uimassa..Pitää varmaan laittaa soitin taskuun ja nappi korvaan,että saa kuunella reipasta musiikkia..niin eiköhän se kola luista sitten paremmin.
Saunassa meinaan rentoutua,sitten kun on lumihommat tehty...se saunominen menee varmaan iltaan..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 08:49

Huomenta sinullekin. Täällä on 4 astetta lämpötila nyt, ja en lähdekään asioilleni kun tiedän että liukkaat on katujen pinnat, siirtyy asioiden toimittaminen. No pelaan vaan ja kotitöitäni teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:26

Huomenta Mariaana,älä nyt Föriä niin intensiivisesti funtsi,siellä se on talviteloilla.
Kiitos kommenteista ;-)
Täällä pääkaup.seudullakin kinostanut oven taakse lähes nuoskalunta,ovi oli tungettava auki ja luudattava lunta pois heti aamuvarhain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:30

Meinaakos Mariaana taas lähteä reisuun? Ennen oli reissu-Lasse, mutta nyt se on reissu Mariaana.
Sirkka käy tänään terveysk. torstaina lääkärillä ja ensiviikolla taas Jyväskylässä tähystyksessä.
Kun ei tuo pötsin haava parane millään. minulla ei ole lumitöitä kun firma lykkää ne ja minä maksan ne
osaltani.Päivä on leuto vois piipahtaa pihalla jos saisi tuon rollarimerkkisen foordin käyntiin. Taitaa paljon riippua kuljettajasta, miten virkku se on.
No ei muuta kuin eteenpäin taas, ei muistella pahalla menneitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:41

Kulkee, kulkee kohden etelän maita lähiaikoina. Matkalaukku on tuossa sängyn lähellä odottanut jo jonkin aikaa kantajaansa.

Täällä lounais-suomessa on tosiaan 2,2 astetta lämpimän puolella ja räystäät tippuu. Föri se seisoo rannassa jäiden piirittämänä odottaen rauhattomana kulkumahdollisuutta "tois puol jokke".

Eräitä www-sivuja minä tässä joutessani päivittelen ihan harrastusmielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 12:37

ihgkuu vapparipäivää sinulle ja kaikkee hyvvee napsulaisille ,nyt tunnustan ,et ,kontit niin kipiät ,et huilaan niitä vaikka ne itse kipiäx aiheutinkin ....hyppies caravaanmessuilla autoita toiseen ja tansiessä niin päivä,kuin ilta tanssitkin ... mut oli se sen väärtistä ja huoimenna vetreenä sit kuntosalille ja vesijumppaan .... josko kontitkin sit taas palautuis entiselleen .. ainakin toivoa sopii niin käyvän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 17:43

Vesi räystäiltä tippuu ja kamalan pimeetä on. Kyllä äkkiä heitti taasen päälaelleen. Uimassa käyty ja olipa ihanaa. Välillä hiihdetää ja sitten uidaan.Syödään ja nai........sanoi meidän pappa aikanaan.Että ihan kivasti mennä vitkuttaa. Bongasin tänään muuten ekat pyrstötiaiset tulivat heti ilman lämmettyä.Kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 18:59

Viikon eka työpäivä takana. Talvilomaviikkokin siirtyi hamaan tulevaisuuteen, kun yksi työntekijä oli kuulemma jo kauan sitten varannut etelän reissun juuri tuolle samaiselle viikolle ja ihan pakko päästä reissuun...no menköön, pidän lomani sitten joskus.
Poikani ilahdutti tekemällä oma-aloitteisesti kaikki lumityöt, joka ei ihan pieni urakka ollutkaan. Kehuin, kiittelin ja annoin pikkuisen palkkaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 19:19

Iltoja vain, hyvin kulkee ja kusti polkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 11:34

Noh lähtihän se kone käyntiin tälläkin viikolla. Vaikkakin vähän potkimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2011 - 18:58

Jälleen jälkijunassa, mutta siitä huolimatta: Oikein mukavaa alkanutta viikkoa sinullekin.