oletko pikkujoulujuhla ihminen?

tääkin asia alkaa olla pikkuhiljaa taas ajankohtainen. vietätkö kavereiden/ ystävien/ sukulaisten kanssa pikkujoulua, tai työpaikka pikkujoujuhlialuja?

Lisätty: 27.09.2008 - 16:02

ihmisiähän mei kaikki täällä napsussa olevat ollaan luulisin niin. näsäviisaita ihmisiä täältä kanssa löytyy näemmä. 'joulujuhla ihminen'

Avainsanat: pikkujoulu pikkujoulut juhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 21:10

No, ainuut mikkä järjestää jkl pikkujoulut on työporukka/-paikka, joskus kivoi joskus vähemmä, aina en osallistu, mut mielestäi, jos mennää esim. hohtokeilailee, jonk jälkeen jonnee syömää ja jutskailee... niin sepä vast mukavata, ja jotkut pikkujoulujutskat ostettuna, jokka sit jaellaan kaikil, vaik sen perusteel, kuka voitti keilaskapat, tms. Nii kaikil on ihka mukavata ollunna...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 17:05

Juu ehkä vähän : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 20:39

koitan olla pikku-joulujuhlissakin ihmisiksi

Lisätty: 27.09.2008 - 22:53

siis osallistumispuolella olen, järjestelypuolella en ole, kerran pukkina riitti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 23:45

Olen vain ihminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 07:34

järjestelenkin niitä pikku- joulujuhlia, kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 09:13

Tykkään kyllä, jos niihin on mietitty jotain ohjelmaa eikä kyse ole vain tavallisesta baariravintolaillasta. Kerran oli esimerkiksi teemana 70-luku ja kaikki olivat pukeutuneet sen mukaan ja se vaikutti heti keventävästi tunnelmaan kun aiheesta riitti kaikilla juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 09:23

luultavasti en kun en ole käynyt firman pikkujouluissa kertaakaan koko työ historian aikana,koton kyllä pikkujouluillaan jokin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 15:58

Osallistun pikkujoulujuhliin silloin kun ne ovat nimensä mukaiset .. pienet joulujuhlat. Muutamaan vuoteen en ole osallistunut, kun on tämä teemainnostus iskenyt järjestelijöihin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 20:13

Haluan jättää joulun juhlimisen aattoon perheen parissa ja joulupäivään sukulaisten luona vierailuksi. Kaiken moinen sekoilu firman pikkujouluissa ei ole koskaan innostanut kun on tullut vierestä seurattua niitä seuraavia aamuja töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 21:51

Kyllä ehdottomasti! Joka vuosi tulee järjestettyä hyville ystäville yhteinen tapaaminen pikkujoulujen merkeissä...silloin syödään hyvin, nautitaan toisten seurasta ja saunotaan....tänä vuonna taitaa jäädä valitettavasti väliin;), mutta nautitaan sitten jossain muualla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 09:22

En ole ja olisi aika paha jos olisin! Yksi kevennetty pikkujoulu on huomenna, yhdistyksen syyskokouksen jälkeen on vähän musiikkia ja glögit.
Olen kyllä juhlaihminen eli panostan erilaisiin juhliin ja juhlapäiviin perintieden mukaan.
Sen mallin sain lapsuudenkodistani.