Olen menossa Hugrada:n,kokemuksia Triton Empire Hotellista?Paras apteekki hotskun lähistöllä?Millä kielellä lääkepakkaukset ovat?

Pitääkö lääkkeistä tinkiä, entä auttaako henkilökunta neuvoa kysyessä englanniksi?

Avainsanat: apteekki hugrada

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 23:10

Hotellista en osaa sanoa mitään, mutta noihin lääkkeisiin sen verran että jos on kyse omista käyttölääkkeistäsi, niin paras on viedä ne kotimaasta mennessä. Ei sitten tule ikäviä yllätyksiä.
Joitakin lääkerasvoja olen ulkomailla joutunut ostamaan ja niissä on ollut paikallisen kielen lisäksi myös englanniksi kaikki tiedot.
Apteekit ovat yleensä olleet sellaisia paikkoja missä ei ole tinkiminen auttanut, hinta on se mitä pakkauksessa sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 08:31

Lääkkeitähän myydään Suomessakin ja ovat varmasti aitoja ja jos kyse valmisteista joita tarvitsee jatkuvasti, niistähän on reseptit jo annettu. Tuo apteekissa tinkiminen.... hmm.... siihen en sano mitään. Tuskin Egytissäkään apteekit on torikauppoja sentään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:38

Hurghadassa lomaillessa iskee yleensä se vatsatauti joten jouduin asioimaan paikallisessa apteekissa ja täytyy antaa heille 10 pistettä kaikesta. Lääkkeissä löytyy, englannilla pärjää ja apua saa todella ihan viimeisen päälle. Tuli sitten ostettua muutakin ja oikein apteekkarin soittivat paikalle. Erittäin asiantuntevaa palvelua sain. Apteekissa ei tingitä ja englanninkielistä tekstiä löytyy pakkauksistakin. Lääkkeet ovat tunnettuja merkkejä, toki muutakin löytyy, mutta sanoisin, että valikoima yms. oli ihan huippuluokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 12:52

Mielenkiintoista,jos apteekissakin tingittäis,eipä ole tullut mieleen,pitääs kokeilla YliopistonApteekissa ens kerralla.Pakkauksista on Hurghadassa hyvä tsekata,että pakkaukset ovat esim.englanniksi eikä venäjäksi.Venäjänkielen taitoiselle siellä löytyy paljon juttuseuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 17:00

Ota joka tapauksessa omat tarvittavat lääkkeet mukaan..Sillä voit ostaa lisää jos on edullisempia...En ole vielä ikinä kuullut,että apteekissa tingitään..voihan sitä yrittää..olen suosiolla maksanut aina laskun...
Kaikissa muissa paikoissa kyllä kova tinkiminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 19:19

Omat lääkkeet mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2011 - 15:57

Apteekkiasiat on kyllä parasta hoitaa valmiiksi ennen matkallelähtöä, tietysti voihan niitä yllätyksiäkin tulla ja silloin on hyvä että on myös paikalllinen apu saatavissa (säästämään ei noissa asioissa kannata ruveta)

muuten kohteesta oli tänään mielenkiintoinen uutinen

www.iltalehti.fi/matkajutut/...uutiskirje