Minkä eläimen sielu sinulla on? Testaapa itsesi (mutta älä ota tulosta liian vakavasti)!

www.mtv3.fi/helmi/minisaitit...a_itsesi#0
Tämän testin mukaan minulla on valaan sielu....

Avainsanat: mikä eläin olisit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 21:18

Tuutikki 100, kyllä se niin on, että me oltaisi Sinun kanssa valaan sieluja.
Mitenkähän meidän kävisi keskenämme. Olihan kysymyssarja.
Ainoa kysymys, jossa epäröin oli se 200 euron löytäminen ja mihin sen
survaisisin. No olin rehellinen, ettei tarvis omantunnon tuskia kärsiä, veisin
sen poliisiasemalle. Epäiletkö? Epäilen itse ainakin. Mutta kun en ole vielä niin hyvä
onninen ollut niin jätän sen miettimisen nyt toiseen kertaan. Ajatellaan sitten kun se
eurokasa on edessä, kannattaako sitä viedä mihinkään. voisinko omatuntoni taltuttaa sillä,
että antaisin 100 euroa hyväntekeväisyyteen ja toisen 100 euroa sulloisin taskuuni.
Ääneni kyllä kantaa kauas, mutta sydämeltäni en ole hirviö, olisihan se valtava olla
merten valtias vai kuinka. Sakaalina en viihtyisi kenties.
No leikki sikseen ehkä me olemme omia persooniamme, mitä sieluumme tulee.

Lähteet:
testin tulos

Kysyjän kommentti

Voi sitä valtameren loisketta, kun me kaikki viisaat napsu-valaat sinne joukolla pulahdettaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 21:09

Testin mukaan olen myös valas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:32

Minä olin villihevonen. Aika hyvin kuvasi minua. Mukava testi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 22:06

Täällä olisi sitten neljäs valas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:11

Villihevonen, kopisevat kaviot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:22

Viisa valas näytti testi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:38

Viisas valas täällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:58

Minä se ole leijona. Aina tulen olemaan.

Lisätty: 17.01.2011 - 17:51

Nyt onnistuin testin kanssa.Olen viisas Valas ,pienet silmät ja valtava sydän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 00:13

Valas kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 05:55

viisas valas ....täälläkin ....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 06:56

No valas täälläkin. Ollaanpas sitten samanlaisia...ilmankos napsuillaankin ahkeraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:47

Viisas valas näkyi olevan lopputuloksena. Uskoisikohan tuota?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:22

Hauska testi,villihevonen kopoti kops!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 10:14

villihevonen täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 12:50

villihevonen juu minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 19:17

Näin siinä vain kävi:

Sinulla on villihevosen sielu. Kaipaat vapautta ja kovaa menoa, muttet tallo jalkoihisi ratsastajaa tai ystäviäsi saavuttaaksesi tavoitteesi.

Rakastat vauhdin huumaa, etkä siedä laiskuutta. Sinusta saa elinikäisen ystävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 11:39

Mulle tuli tällainen

Olet sielultasi valas, merten lempeä jätti. Äänesi kantaa kilometrien päähän, vaikket edes korota sitä; joudt harvoin konflikteihin, ja ratkaiset ne mieluiten lempeästi.

Et etsi riitaa etkä valokeilaa, vaikka se tarkoittaisi, että olet toisinaan se, jota ei huomioida.

Silmäsi ovat kenties pienet, mutta sydämesi valtava. Nnäetkin asiat mieluumin sydämelläsi silmien sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 12:35

Valas. Silmien pienuudesta nyt en tiedä....normaalit ovat. En joudu konflikteihin, olen aina sovittelija, tulen kyllä huomatuksi vaikka en korota ääntäni tarpeettomasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 23:55

13 valas täällä :-)