Hurghadaan menossa. Olisi tarkoitus sieltä nostaa elctronilla maan valuuttaa onnistuuko se? onnistuuko elctronilla maksaminen?

Rahaa tulossa tililleni matkan aikana ja siis mietein sitä rahann nostoa...jos Pankkiautomaatista tulee isoja rahoja, tietääkös kukaan missä niitä voisi vaihtaa pienemmiksi seteleiksi Hurghadassa? Olen menossa hotelli Triton Empireen.

Lisätty: 16.01.2011 - 22:59

Kiitos Toffe :)

Lisätty: 24.01.2011 - 14:47

..no kun en voi saada luottokorttia... ei ole vakituista työpaikkaa :(

Avainsanat: visa electron hurghada egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 22:28

Olen itse nostanut esim. Thaimaassa maan valuuttaa Visalla. Tuolla hieman tietoa sinulle:
www.luottokortti.com/visa-electron/

Lisätty: 16.01.2011 - 22:49

Jos oikein muistan niin Visa Electron on näissä nostoautomaateissa käypänen kortti.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 22:32

keskustelu.suomi24.fi/node/4080621

tässä pistän sinut keskusteluun aiheestasi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 23:32

Joku aika sitten rekkamies tuli nakkikioskille ja kysyi voiko teillä maksaa visaelektronilla?
Ei voinut ja niin mies lähti nälkäisenä jatkamaan matkaansa. Minä sain syötävää €kuilla.

Mitätön kortti taitaa olla, vai mitä?

Italia on lähin missä olen käynyt ja siellä hotellien respoissa vaihtoivat rahaa ja vetivät välistä kuten visaelektronkin näkyy tekevän (2,5%).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 10:54

Rahanvaihto Egyptissä on helppoa, kansainvälisiä pankkeja ja -pankkiautomaatteja, jotka hyväksyvät ulkomaiset Visa-, Electron-, Master Card- ja Maestro-kortit on paljon. Matkashekkien vaihtaminen on joskus hidasta ja yleensä melko kallista. Matkavaluutaksi suosittelemme euroja.
Luottokortit hyväksytään yleisesti maksuvälineenä suuremmissa ravintoloissa, sekä hotelleissa.

Lähteet:
www.starlighttours.fi/slt/af...va_tietaa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 12:56

Nakkikioskin lisäksi et voi maksaa Visa Electronilla VRllä siis junassa tarkoitan.Muutenkin on matkalla paras olla käteistä(maan tai jtkin valuutttaa/ €ja),Visa/joku muu luottokortti,sillä jos VisaElectron ei jostain syystä pelitä,siinä on sitte tosi lirissä "kauniin kaulansa kanssa"(perinnesanonta).Ei koskaan pidä jättää yhden kortin varaan(VisaElectron)matkustaessaan.