Oletko jo hiihtänyt tänä talvena? Jos et vielä, niin onko aikomustakaan hiihtää?

Minulla on sukset vielä varatossa ja odotan helmi-maaliskuun aurinkoisia päiviä, jolloin pääsee jäälle hiihtelemään.

Avainsanat: hiihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 21:51

Muutama kilometri on tullut hiihdettyä..Kunhan kevät aurinko alkaa paistamaan..sitten meinaan suksia enemmän.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 20:37

eipä vielä ole suksi suihkinut. odotan myös parempia säitä ja kelejä.
luntahan tuntuu riittävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:27

Eipä Sirkkaliisan sukset suihki hangella tänäkään talvena. Saa vain kodossa laulella suksimiehen laulua.
Muistan kansakouluajoilta sen laulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 21:48

Kovasti olen yrittänyt noiden telkkarissa hiihtävien perässä pysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:15

Joulukuun alusta olen hiihtänyt, nyt on taukoa.
Viimevuona tuli kilometrejä yli 500 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:28

Ei ole vuosikymmeniin enää ollut suksiakaan..
Eiole siis tarkoituskaan hiihtää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 23:01

Kyllä olen hiihtänyt alotin uudesta vuodesta ,nyt oli taukoa kun oli tuo kostea keli. Mutta taasen voi hiihtää hyvin .Aina kun käyn ,hiihdän 15km kerralla.En ole laskenut kilometrejä mutta ei niitä paljoa ole, joku150km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 07:05

En ole hiihtänyt enkä varmasti hiihdä. Lapsena ja nuorena oli niin kauheaa pakkohiihtoa kouluaikaan, että sain loppuiän kammon siitä. Olin kyllä kova hiihtämään, palkintoja löytyy, mutta innostus sammui kertakaikkiaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:37

Ei ole suksia, eikä hiihtämisen himoa. Käveleminen ulkoilmassa riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:34

Meillä Hgissä on nyt tunnetusti mahdottomasti lunta,mutta mulla ei suksia,himo löytyis.Haluaisin kunnon leveät sivakat ja niitähän ei enää saa,ei mistään.Jos olis mahdollista haluaisin hiihtää jäällä,kun se on tarpeeksi turvallista ne ohuet rimat jaloissa,ns.tottunut leveämpiin mutkamäkisuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:56

Muutaman kerran olen käynyt. Täytyy hommata pitovoidetta, kun pertsalla lipsuu liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 19:10

En hiihdä tänä talvena, aiempina vuosina on tullut hiihdeltyä.