Miksi brittikokki Jamie Oliveria nimitetään alastomaksi kokiksi?

Avainsanat: alaston kokki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 08:59

Se oli vain ohjelman nimi, ei se henkilöön viittaa mitenkään . Yrittivät kai herättää vain huomiota TV-ohjelman nimellä. Ruokaohjeet olivat yksinkertaisia, siitä kait nimi johtui. Eli myös tumpeloille ruoanlaittajille sopiva ohjelma.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 20:29

Jamie Oliver nousi kuuluisuuteen Alaston kokki -tv-ohjelmasta 1990-luvun loppupuolella. sttemmin mies on tehnyt useita muita ruokaohjelmia ja julkaissut lukuisia keittokirjoja.
kait siitä juontaa nimi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 21:47

Kukaan ei ole kokko syntyessään, mutta Jamie oli alasti syntyessään.

Lisätty: 16.01.2011 - 23:42

Hups, piti olla kokki eikä kokko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:20

Eiköhän uranaluun pitänyt keksiä jotain repäisevää.
Itse en katsonut nimen mm ja kiireiden takia ohejlmaa, mutta reippaksi pojaksi tuo osottautui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:42

Juu ohjelman nimihän tuo vain on...
Jokainen hakee oman suosionsa millä nimellä tahansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 07:06

Ei tietääkseni ole alsti kokkaillut ainakaan julkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:36

Vai oli ohjelman nimi "Alaston kokki". En olisi tiennyt mistä moinen nimitys on peräisin. Kiitos tiedosta napsuttelijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:45

Onko lie ruokaohjeet niin helpon yksinkertaisen helpoja, että sanotaan alastomaksi esiintyjäksi.
Enpä osaa sanoa muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:42

Jos on nakuna kokkaillut,on essu edessä varmaan ollut,arvaus?
Tykkään Jamiesta,reipas kaveri ja kirjoissa mukavia ohjeita,myös luonnossa esim.rantakalliolla kokkailuun ja varmaan perhesyiden takia paljon italialaista gourmeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 19:07

Telkusta en ole häntä katsellut, mutta muutama hänen teos löytyy hyllystäni. Vaatteet ovat niissä tiukasti päällä. Joten tiedä niistä viuhahteluista, ehkä on joskus vilauttanutkin.