miten hyvin kokki kolmonen tiesi ruoan terveellisyydestä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 19:42

Ainakin kokki Kolmonen kuulutti vähärasvaisuuden ja -suolaisuuden perään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 19:23

sitä meidän on aika vaikea arvioida,

tv-sarjat tehdään tietyn formaatin ja niissä esiintyvien henkilöiden tiedot ja taidot on ihan toinen juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 19:44

fi.wikipedia.org/wiki/Jaakko_Kolmonen On kyllä tekemisillään vakuuttanut ,ruuan terveellisyyttä kaikille .

Lisätty: 17.01.2011 - 19:35

Ohjelma oli hyvää viihdettä. Oli niin fiksut miehet.Oli pakko saada katsoa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 19:45

Kyllä tuntui tietävän..juuri suolan ja rasvan käytöstä..ei niitä liikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 19:51

Eipä ole tullut katsottua Kolmosta sen enempää kuin Väiskiäkään, joten ei ole mielipidettä.
Tuntuu nykyään tuon ruoan kanssa olevan mielipide eri viikoille erilainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 21:44

Onhan tuo voinut jotain tietää. Tahtoo vain olla nykyään niin, että se mikä tänään on terveellistä, onkin huomenna suorastaan myrkkyä ihmiselle. Maailma muuttuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:29

ainakin edisti suomalaiskansallisten ruoka-aineiden ja käyttöa ja arvostusta.
Joulun tienoossa katsottin lasten kanssa vanhoja jaksoja ja lapset ihmettelivät jaksoja- miten täläista voinut olla ruokaohljelmana TV:ssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:41

Tekivät silloin telkkarissa ihan terveellistä kotimaista kotiruokaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 07:09

Siihen aikaan tekivät todellakin hyvää ja terveellistä ruokaa sen ajan tiedon mukaan. Katselin ohjelmia ja tykkäsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:32

Kaikkien aikojen paras ruoanlaitto-ohjelma. Saivat aikoinaan ajattelemaan asioita terveellisyyden kannalta. Vieläkin on katseltava ohjelma, silloin harvoin kun tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:04

En kyllä muista edes koko tyyppiä siitähän on aikaa kun ollut TV:ssä. Uskon että raaka-aineoppi on ollut hallussa silloin, kotimaiset raaka-aineet jne. Tuskin mitään nuudelia laittoi.Ohjelmaa on esitetty muistaakseni Pohjois-Karjala-projektin aikoihin.
Kyllä taisia olla ihan alan ammattilainen joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 19:04

Sitä en tiedä, mutta hyvin ovat sörsselit maistuneet.