tilaatko koskaan pitseriasta pitsaa kotiisi? käytkö pitseriassa syömässä?

minkä nimiset pitsat on lemppareitasi joita tilaat? miul on - tonno, opera, opera special, quattro stagioni, don pepino, toros pizza, anodolu. ( siis ehän mie kaikkia pitsoja kerralla tilaa mie vaan latelin lempipitsojani mitä tilaan kotiin/ syön pitseriassa. kihii. : )

Avainsanat: pitsa pitseria tilata tilaat lempi pitsa nimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 19:20

Eipä ole tullut tilattua kotiin, mutta pizzeriassa tulee aina joskus poikettua. Riippuu vähän paikasta mitä tilaa, yhdessä tehdään parhaat Frutti di Maret, toisessa taas Hawaii maistuu parhaalta. Toki marketin tiskiltäkin alkaa jo saada hyviä pizzoja joista kotona valmistamalla saa mainioita juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 17:07

Mulla on Hawaii, Americana, Bolognese, Fantasia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 18:58

Noin kerran vuodes tilaan siel pitsoo ja noin kerran vuodes käy paikanpäällä kummastelemas moisii ihmeit. Nimii noil en ny muista, mut tuusen fisk -pitsa, sit aurajuustojutska/ananas, motsarellapitsa nii, ai ku namii, mieluummin niit kiviuunipitsoi jos saa, nii viel parempi, tosi K-kaupast saa tosi ihka ihanata (pakkasest) kiviuunipitsoi; tonnikala ja motsarella..ja pal halvemmal....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 21:55

Meillä päin ei voi tilata pizzaa kotiin. Pizzeria on ihan tuossa lähellä, haetaan sieltä kotiin pizzaa tai syödään siellä. Minun lemppari on hawaji special (kinkku, katkarapu,ananas). Pizzerian salaatit rupeaa kyllästyttämään, aina samaa makaroni ja kaalisalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 23:47

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 07:36

en tilaa, käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 09:29

olen käynyt syömässä siellä mutta mieluummin haen itse pizzat kotiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 09:44

hyvissä ajoin tuli syötyä henkilökohtainen pizzakiintiö täyteen, ainakaan kymmeneen vuoteen ei ainuttakaan sen enempää kotona kuin ulkona. Aikoineen four seasons oli suosikki.

Lisätty: 27.09.2008 - 22:55

aikoineen=aikoinaan

Lisätty: 28.09.2008 - 19:47

kun asia tuli puheeksi, palasin juuri puskista ja käväisin hakemassa pizzan (eka kainakin kymmeneen vuoteen) nimetön jossa oli tonnikalaa, lohta, katkarapuja ja anasta täytteinä, parempaa kuin muistinkaan