Onko orastavan kevään merkki,jos on siemenluettelot selailussa?Kummasti kiva suunnitella ja laatia tilausta/ostoja.

Avainsanat: kevään merkki siemenluettelot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 14:56

No se on selvä kevään merkki. Postitse tuli yksi luettelo mullekin jo reilu viikko sitten. Nyt on vaan niin etten tilaa ensimmäistäkään siemenpussia, en siis aio taimikasvattaa. Viime vuonna siemenistä kasvatetut mm. Pasuunakukka yms. tarvitsevat hoivaa ja nythän miulla on viiniköynnöskin Onnelaan laitettavaksi joten ei siemenien idätystä tänä vuonna. Ainoastaan ostan sitten keväämmällä tillin, persiljan ja salaattien siemeniä.
Odotan innolla kevättä sillä tämä talvi on ollut kamala, hirveä, kylmä ja inhottava. Ette usko miten minä inhoan talvea....enää 7 yötä ja pääsen lämpimään edes vähäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 15:13

Talvea eletään kevättä ei ootella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:41

Ei muuta kuin valitsemaan oikeat siemenet oikeaan vakoon:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 16:17

Onhan se mieltä piristävää nyt näinä parina joutokuukautena.

Papan vastaus laittaa minun syntisen mielikuvitukseni liikkeelle siemeneen kun siemeneen ja
vakoon kun vakoon, kylväjästä ei puhuta kyllä mitään:-D

Lähteet:
oma ajatus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 17:50

Ei aivan vielä, mutta kohtahan tuo on ajankohtaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 17:54

on se kevään merkki kun alkaa esiintyä siemenlevottomuutta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 19:44

Minä en noista siemenluetteloista niin perusta, mutta aamulla töihin mennessä kuulemani linnunsirkutus oli ihan varma merkki keväästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 19:57

Ihan selvästi kevään merkki..kun alkaa haaveilemaan,että mitä kaikea kivaa taas kasvattaa..
Itse olen ottanut aika paljon talteen kukkasten siemeniä syksyllä..ja säilytän niitä kuivassa paikassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 21:32

Pitkin talvea noita on postilaatikkoon ilmestynyt. Mutta olen pystynyt visusti pitämään niiden sivut kiinni. Ja se viimekesäinen pyhä päätöshän tietenkin pitää - ensi kesänä en laita yhtään mitään ylimääräistä.