Kiitos Turku hyvästä tunnin ohjelmasta eilen illalla Kulttuurikaupungin avajaisista. Oli hieno katsoa Tv.stäkin. Katsoitko Sinä?

Turkulaiset taisi olla paikanpäällä, mutta me muut suomalaiset tv.n ympärillä.
Pidin kovasti, vaikka se pimeys joskus häiritsi vähän katsomista.
Oli upea toteutus, vaikka en ole kulttuuripersoona.

Avainsanat: kulttuurikaupungin avajaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 15:39

Johan vain katselin kerrankin jotain positiivista Turusta. Ei sortuneita siltoja ja eikä muutakaan pilkantekoa.

Kysyjän kommentti

Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 13:36

Olin katsomassa paikanpäällä ja nauhoituksen katsoin myös, tunnelma oli hyvä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 14:20

Olin täällä mailla,mutta katsoin tv:stä.Tuskin 50000 tuhatta ihmistä on kulttuuripersoonia,jotka olivat paikan päällä:) Kyllä se oli varmasti kaikenlaisille ihmisille tarkoitettu.
Upea oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 14:58

Televisiosta katsoin, ihan kaunista, mutta jotenkin odotin hieman räväkämpää valoilottelua..hyvä kuitenkin oli näinkin....ehkä se on ollut paikan päällä parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:10

Paikanpäältä katselin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:29

olin menossa paikanpäälle, mutta matka katkesi kesken ja näkemiset/kokemiset jäivät telkun varaan

valperi.blogspot.com/2011/01...tkesi.html

ei häpeemistä turkulaisilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 17:31

en ollut ihan vieressä , mutta messukeskuksen pihasta näkyi ilotulitukset sen verran näin luonnossa siitä ohjelmasta ...tuo ohjelma jäi nyt näkemäti ,kun oli omaa ohjelmaa niin paljon tuolla caravanmessuilla , et telkut jäi näkemäti ... joskos tulis joku päivä uusintana sit pitää katsoa se ohjelma .... voi valpperia , kun jäi Åbulandia juhlat näkemäti , kun oli juna juurtunut kinokseen ... heh :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 17:42

Väliin jäi, tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 17:44

Katselin tv.tä tuota kaunista ohjelmaa. Oli kultturellia .Hienosti valoja ,taitavia trapetsilla rakastavaisia.
Upeita raketteja kerrassaan.Hieno ohjelma ja ilma oli paras. Hyvin oli ihmiset puettu kylmää vastaa. Olikohan 30000 ihmistä paikalla.Paljonlaiseti näytti.Kyllä nyt passaa olla Turuust.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 19:46

Näin vain tapahtumasta ennakkoon kertovat pienen jutunpätkän TV-uutisissa ja siitä päätellen turkulaisilla oli oikea spektaakkeli omassa kaupungissaan. Se on nyt yhtä kulttuuria sitten koko vuosi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 20:02

Kyllä katsoin televisiosta..hienoa ohjelmaa,mutta minäkin odotin vähän enemmän mitä telkkarista näky..kun oli aika tummaa kuva ja puhe kuului huonosti..
Paikan päällä varmaan mahtava tunnelma..Hieno oli ilotulitus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:24

En katsonut kun en edes tiennyt että tuli myös TVstä. Jotain pätkiä näkyi uutisten yhteydessä. Oli varmaan hieno tilaisuus, kylmää...huhuhuh kuinka esiintyjät selvisivätkään urakasta.
Kotikaupungissani on koko ajan erilaista tapahtumaa eikä niitäkään ehdi katsomaan kun pientä osaa. Massatapahtumiin en viitsi mennä paikan päälle enää.