Onko sinua helppo kusettaa ja vetää höplästä.

En ole helppo.Sillä niitä ei omalle kohdalle ole osunutkaa.

Lisätty: 16.01.2011 - 16:44

Sori Jumppis jos et selvää saanut. Kerro mikä lähetä nappula, missä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 16:13

Asian vierestä; Tähän laatikkoon tekstiä kirjoitettaessa ei kannata joka välimerkin jälkeen painaa enteriä . Ainostaan välilyönti, kuten sanojenkin väliin. Tuloo hankalasti luettavaa tekstiä. Teksti rivittyy automaattisesti oiken kun painaa lähetä nappulaa. Eiks je?

Kysyjän kommentti

Valitettavasti et selventänyt kysymystäni. kiitos kaikille.Yskän ymmärsin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2011 - 10:59

No ei ole, jos varsinaisesti tarkoitat, että joku todella haluaa huijata minua, olen hyvinkin tarkka.
Mutta joskus jos joku lapsistani esimerkiksi leikillään puhuu jotain keksittyä juttua minulle totena,
voin sen hetkellisesti uskoakin. Mutta ei rahallisesti ole pissatettu. Karkoitan jo lehtimyyjätkin kylki
äisineen, kohteliaasti mutta topakasti. Vaikka sehän ei ole mitään kusettamista, tuleehan sieltä
joku ketju tai huivi.

Lähteet:
oma eletty tarjoustäyteinen elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 13:38

En ole helppo tapaus, olen hyvin epäluuloinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:00

Minä en usko nykyisin oikein mihinkään enkä kehenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:05

En ole sinisilmäinen ja minulla toimii maalaisjärki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:22

En ole mainosten ja höpösuisten kauppiaiden uhri. Itse hankin minkä tarvitsen. Netissä voi hienosti vertailla tuotteiden hintoja.

hintaseuranta.fi/?ref=AW-His...tavertailu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:59

niitä vierähän joita saarahan.

eipä onneksi ole omalle kohdalle sattunut,
vielä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 16:24

jumppis ,onkohan näin tai yritätkö kusettaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 18:32

kuulin yhden hoitotädin kertovan että XX:n vanhainkodissa on pappa jolla on tapana isotella aina uusille hoitsuille esittäytyessään :

" mua on sitten helppo kusettaa, on meinaan senverra tota letkua ... "

ja siihen höplään vielä pieni kommentti, kuinkas moni tietää mitä se tarkoitaa meidä stadilaisten murteessa ?

Höplä = (HBL) = Hufvudstadsbladet

"Höplä (HBL) veti Urpilaista höplästä!"

arialsio.puheenvuoro.uusisuo...a-hoplasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 19:50

Toivottavasti ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 20:25

Ei minun omasta mielestä..ole minua pelppo kusettaa tai vetää höplästä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:11

Ei onnistu kusetus eikä muukan höplätys. Olen aika tarkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 21:23

Ei ole enää. Olen läksyni oppinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:55

Aika "ruma" kysymys, mutta jos tarkoitat että olenko nenästä vedettävä, niin en todellakaan (vaikka olen nainen, en ole blondi!).
Tarpeen vaatiessa ,jos vastapuoli ei ota uskoakseen, osaan sanoa aika napakasti. Lehtimyyjiin ja joihinkin kaupittelijoihin sitä joutuu ajoittain soveltamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 12:52

ei tod.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 18:57

Ei ole. Elämä on koulinut ja opettanut monen mutkan kautta. Ei minua onnistu kukaan naruttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 11:42

Taidan olla helposti uunotettavissa.