Uskallatko?

kuvailla puolisoasi? Eli mitä julkisuuden henkilöä tai tv-sarjan hahmoa muistuttaa? Minun vaimo alkaa muistuttaa Tankki Täyteen sarjan Emilia Vileniä. No eipä silti, itse olen alkanut muistuttaa hälyttävästi Sulo Vileniä..

Avainsanat: puolison kuvaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 16:12

Kaikella kunnioituksellla sanon, että edesmennyt mieheni tällä hetkellä muistuttaa tuhkaläjää jos sitäkään.
en oikein osaa sarjakuvahahmoon verrata, kun en lue sarjakuvia kovinkaan paljon.
Mutta Matti Mainio kuvaisi häntä aika hyvin.Sellainen lyhyenläntä, päässä toinen hius toista etsi.
Kiltti, huumorintajuinen ja lapsirakas. Aina valmis pieniin kepposiin. Tosi siisti kaveri. Kerran keitin keittoa,
hän neljä kertaa kerkesi kauhankin pestä siinä välillä, aivan jo tuohduin.
Olihan omat tapansa, oli jo 34-vuotias kun avioidumme,mutta nopeasti oppi perheelliseksi.
Jos nyt rehellisesti olen hänestä kertonut, niin kestämistä varmaan oli hänellä minun kanssani.
Olisi ne päivät voineet pisempääkin jatkua. Ei 18-vuoden aikana ole tullut tilan täyttäjää ja taitaa ollakin niin, että rumana leskenä jätän tämän pallukan. Sanon siksi rumana kun minusta leski sana on sanoista kauheimpia. Enkä minäkään ole noista naispuolisista kaikkein kaunein.

Lisätty: 26.01.2011 - 12:57

Kiitos käyttäjille valinnasta ja matulalle kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 13:21

Mieheni on älyltään Columbo etsivä, ja ulkonäöltään JacK Nicolson vanhemmiten, silmälasien kera, pää on Urho Kekkosen näköinen. Itse olen kopio Hyacint Bukee rouvasta ja looginen ajatteluni on samankaltaista, ja mieheni on Hyacint Bukeen miehen kaltainen mies, antaa vaimonsa sauhuta kaikenlaista ja varoittelee liikenteessä . On koti sellainen että pyyhi jalkasi ja pese kätesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 15:53

Heh!
Hmmm... Jane Powellin ja Audrey Hepburnin väliltä? =)
Minä kuulemma muistutan Kevin Costeneria. ;-)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 17:16

Kylläpä hauskan haasteen heitit! Minun mieheni on ilmetty Scatman John Larkin, paitsi että tukka on kuin Albert Einsteinilla. Einsteinista tuskin tarvitsette kuvaa, mutta Scatmanin kuva löytyy täältä:

goteaminternet.com/show/66292

Itse olen kuin... ööh, kukakohan oisin? Yksi ystävä sanoi että muistutan Frida Kahloa... Minun kuvahan onkin tuossa profiilissa, eli voit katsoa itse pitääkö paikkansa:
www.jimandellen.org/gothic/E...amp;6.html

Lisätty: 15.01.2011 - 17:19

(Juuri tuohon Scatmanmäiseen virnistykseen miehessäni ensiksi ihastuin... :-D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 21:33

en uskalla

ja sehän jo kertookin melkein kaiken myös itsestäni

(uskotko? ;- D)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 22:41

Minun mieheni on ihan ihan Kari Tapion kopio...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 23:24

Ei ole toista samantapaista kehen mammaa vertaisin. On ainutlaatuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 00:49

En ole julkkiksista vielä löytänyt noin erikoisen oloista ihmistä kuin tämä, joka asuu saman katon alla kanssani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 09:50

aivan uniikki tapaus on savolainen avomieheni.
eipä varmaan toista parempaa löydy koko maailmasta.
savolainen ja eteläpohjalainen, kas siinä yhdistelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 10:13

Minua nuorena sanottiin Marilyn Monroeksi nyt vanhemmiten olen tullut Muumi mammaksi.Olen oppinut jo läksyni ja en enään pingota.Mieheni on ihan Jaakko Kolmosen oloinen ja näkökin aika yksiin menee katakasvoisempi.Samanlaiset joukahaisen pipot molemmilla päässä.Yhtä lempeä.
Nuorempana mieheni muistutti yhtä rkkilaulajaa .En tässä nimeä muista.

Lisätty: 16.01.2011 - 17:47

On häntä josku sanottu ismo Alangon näköiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 15:07

Olen yrittänyt kovasti miettiä tätä. Omia kuvianihan on ollut esillä joten sieltä voitte katsella. Avomieheni on savolainen "jurrikka" saostettuna karjalaisella verenperinnöllä, mukava mussukka ja jotakin näyttelijää kyllä muistuttaa....mutten millään nyt muista ketä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.01.2011 - 18:17

Hmm, parempi kun en vaimoani lähde kuvailemaan, säästyypähän taas yksi sanasota, mutta itselleni kävi hauska tapaus tuossa parisenkymmentä vuotta sitten:

Olin varannut hotellihuoneen Heinolasta paikallisesta mielestäni hyvätasoisesta hotellista. Olimme tuolloisen kumppanini kanssa viettämässä romanttista iltaa ja päätimme pyörähtää kylillä illan aikana. Päädyimme paikalliseen tanssibaariin ja hämmästyksekseni minulta tuli kaksi jo pitkälle keski-ikään ehtinyttä rouvashenkilöä pyytämään nimikirjoitusta...?

Kun palasimme hotellille näimme ulko-ovella Isto Hiltusen keikkajulisteen, hän oli juuri esiintymässä samaisessa hotellissa ja olivatpa ne samaiset rouvatkin lähteneet keikkaa katsomaan. Eli olen siis ilmetty Isto Hiltunen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 20:16

Eipä nyt tulee ketään julkisuudenhenkilöä mieleen ketä muistuttaisi. Mutta on sellainen ihana nallekarhumainen iso mies, joka kahmaisee minut mennen tullen syliinsä, mikä vasta mukavaa onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:18

No, helppo tapaus. Nuorempana mieheni oli ilmetty Clint Eastwood.Nyt ovat vuodet tehneet tehtävänsä.Lihakset ovat surkastuneet. Hänellä tosin on paha sairaus. Mutta jostain vielä pilkottaa Easwoodimainen tyyppi. Minä taas puolestani olen selvästi Hyasintin kopio. Yhtä kova neuvomaan sekä yhtä pyylevä.Olemme siis aika koomillinen pariskunta, noin vieraan silmään.Ohukainen ja paksukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 05:03

Hyvä kysymys, mutten uskalla kuvailla. Hyvät huomenet Matulalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 12:54

Mun ukko on tosi rauhallinen, kätevä käsistään, hellä.
ei nyt tuu mieleen ketä "muistuttuais" - olemukseltaan / ulkonäöltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 15:06

Ei tule mieleen ketä mieheni muistuttaa, jos nyt noita maailman julkkiksia pitäisi ajatella. Ei ole missään tapauksessa kaljamahainen, laiskanpulsta ja turhapuromainen vaan siisti, työhönsä hyvin "istuva" herrahenkilö.
Paljon täällä näyttää filmitähtiä olevan kotisohvilla näköjään.... itseni on sanottu olevan Sirpa Suosmaan näköinen... oli joskus miss Suomi....