voiko nilkkani olla nyrjähtänyt?

Sähly treeneissä nilkkani taipui juostessa nopeasti puolelta toiselle ulkopuolelle maahan asti(sivulle siis) Nilkalla pystyy astumaan valtavaa kipua vastaan. ongelmana on se ettei nilkka turvonnut tai tummunut mikä olisi varmistanut syyn nyrjähtämiseen. Onko mahdollista että nyrjähtänyt ei ole turvonnut tai tummunut? Mitä pitäisi tehdä?

Avainsanat: nyrjähtänyt? nilkka nyrjähti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 11:01

siitähän selviää terveyskeskus tai lääkärikäynnillä. mars matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 11:05

Käyhän lääkärissä, varmuuden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:14

Aika lääkärille jos et saa mene sairaalalla käymään.Soita ekana .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:39

Napsun lääkäritiimi antoi taasen hyvän ohjeen:Mars,mars lääkäriin tai TK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:55

Lääkäriin, lääkäriin voi olla jänne poikki mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 15:54

Aikoinaan käytin boorivesihaudetta noihin tapauksiin. Hyvä konsti jos ei pahemmin sattunut. Tuskin enää nykyään on olemassa. Toimi ja tehosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 16:04

Olisiko nivelside revähtänyt?
Itse sain aikonaan apua Aircast nillkatuesta. Toimi erinomaisesti. Pystyin kävelemään lähes normaalisti sen avulla, muuten en juuri ollenkaan kivusta johtuen.
Käy toki lääkärissä ja mieluummin pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 16:25

Emian sählypelissä nilkka nurin kääntyi, jomotti ja särki.
"Täytyy mennä lääkärille" sanoi hälle järki.
Soitto oalle lääkärille avun varmaan toisi,
tohtori jo nilkkakivun parannella voisi.

voisi olla parasta tuoreeltaan käydä näyttämässä,
vara on viisautta. Toivon, että kaikki on hyvin ja pelisi jatkuu
entisellään. Minun lapsenlapseni on sählyjoukkueen valmentajana.
Pelasi paljon sählyä aikoinaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 22:32

Lääkäriin vaan pikaisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 00:32

Olet jo varmaan saanut vastauksen. Toivottavasti ei mitään pahempaa käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 20:50

Toivon mukaan olet saanut jo avun..Epäilen että nivelsiteet ovat revähtäneet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:58

Varaa aika, ja käy näyttämässä lääkärille.