Kevättä kohti ollaan menossa, joko tunnistat itsessäsi kevätväsymyksen merkkejä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 08:58

Joo syönti käy ja nukuttaa,
mutta työtä kun ajattelee niin pyörryttää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 09:56

Tällä hetkellä olen vielä kipeä joten olo on tosi kurja...siinä se menee mahdollinen kevätväsymyskin samaan piikkiin. Kunhan tästä tokenen niin piristyn vaan kevättä kohti. Väsymyksen poden yleensä joulu- ja tammikuun aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 09:56

En tunne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 10:29

enpä ole vielä toipunut edes talvimasennuksesta. Vai voisiko sitä siksi sanoa.
Tässä on nyt niinkuin toimeton jakso menossa. Sairaus on vienyt minutkin hyvin murheelliseksi.
Mutta tänään on täällä Keuruulla ihana aurinkoinen päivä. Pakkasta on, mutta ei tuulta.
Täytyy lähteä päiväkävelylle kohtapuoliin.
Kevätväsymystä en tunnista erikseen se menee samalla syssyllä siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 10:52

Ei ole kevätväsymystä ja minä aina keväisin saan sitä enemmän virtaa mitä kirkkaammin aurinko paistaa ja päivät pitenevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:21

Väsymys on mennyttä. Nyt mennään valoa kohti voimakkaasti, että huomaa.Aamut aikaisemmin ja illat pitempiä.Linnuilla syöntiaika pidentynyt 1h.Aivan mahtavaa.Kaamos masentuneet virkistyy nyt ja kevät masentuneet painuu synkkyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 15:44

Ei väsymystä. Ei tuskaistuneisuutta. Kohta lähdössä Teneriffalle. Kesä muutaman kuukauden jälkeen ja muuto mökille. Elämä on ja elämä ei. Jatketaan napsuttelun matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 16:39

Samat oireet kuin Jumppiksella,mutta odottelen kovasti aurinkoa esiin ja päivän pitenemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 00:27

Näihin aikoihin minä alan virkistymään. Talviunet ovat ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 13:32

Itsellä ei taida olla, kun vertaan tuohon ukon körilään, joka vieläkin makaa sängyssä, tähän aikaa päivästä!!!

Kello siis on 13.32 ja edelleen nukkuu!!
Meidän perheessä se taitaa olla jollain muulla :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 20:58

En tunne kevätväsymystä..vaikka alkuvuoden päivät olin väsynyt..mutta johtui ilmeisesti,kun lopetin kilpirauhas lääkityksen..Nyt tuntuu että pieistyy joka päivä,kun kevättä odotta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:55

En vielä, mutta tuleva kevät on normaalia rankempi minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 08:35

Ei, en regoi mitenkään vuodenaikoihin. Vastikään kyseltiin kaamosmasennuksesta ja nyt sitten pitäisi olla jo kevätväsymys. Lauantaina oli aurinkoinen päivä ja tuntui todella mahtavalta eli kevättä ilmassa, päivä pidentynyt, kuinka siinä voisi olla väsymystä kellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 11:43

Nenäni on saanut jo vainun keväästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 20:21

reagoin kaikkiin vuodenaikoihin positiivisesti,
muutos se on poikaa ja piristää ...