onko naaras tyttö vai poika???

sarkulta

Avainsanat: naaras on tyttö ja uros poika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 13:57

naaras on tyttö.

Lisätty: 26.09.2008 - 14:19

uros on poika. : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 17:37

sukupuoleltaan tyttö on tietysti naaras, mutta sanan yleisimimmin ymmärretyssä merkityksessä naaras on aikuinen nainen (vastaavasti uros, poika vs. mies)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 18:52

Yllä olevat ihka oikeeta vastauksii ja sit on viel niit elukoit (jos niist kyse), jokka vaihtaapi sukupuoltaan kesken kaiken, jotta siinäpä ihmettelemist...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 23:48

on sanoo filosofi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 07:46

naaras, on kivempi sanoa tyttöeläimestä kuin ihmisestä
narttu on taaas tyttö koira,
kyllä tyttö ja nainen pelkästään sopivat paremmin ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 09:34

koti puolessa käytettiin naaras ja uros sanoja eläimistä,pentuna saatiin satikutia jos ihmisestä sanottiin näin,pentu sanakin lapsista käytettynä on nekatiivinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2008 - 17:07

tyttönaaras juu