Hyvää lauantaita! Monaco merellä.

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

Avainsanat: monaco

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 08:16

Johan on uskomaton laiva..meinaatko, että me napsulaiset lähtisimme seilaamaan....Rahalla saa ja hevosella pääsee. Rikkailla on rikkaiden huvit. Niin ja hyvää lauantaita sinullekin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 08:53

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos vielä näyttäisvät tuon rahvaalle esim. James Bond filmissä niin saisvat rahoilleen katettakin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 10:14

Eipä ole pikkurahan laiva..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 10:18

Eipä ole kaarnalaiva tyyppiä. Johan siellä tarvitaan potkulautaa kulkemiseen.
Kyllä tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta , joillakin on syntymälahjana rikkaus ja toisaalla
pienet lapset kuolevat jo nälkään. Tasan ei käy onnenlahjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:27

Mahtava huvipursi tehty äkkyrikkaille. Ei köyhillä mitään asiaa. Mutta onhan niitä kiva katsella.Minä keväällä purossa uitan kaarnalaivaani. Onhan minullakin sentää. Kyllä tehdään ihan miellettömän upeita puitteita noihin paatteihin. Rahalla pääsee, ei hevosella niinkään .Se oli ennen. Ratsastamalla tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 12:24

Rikas, rakas, köyhä, varas. Näistä taitaa osua kohdalleen ainoastaan ensimmäinen ja viimeinen. Huh, hah, hei ja rommia pullo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 16:09

Kiva pikku paatti.
Mieluummin kyllä menisin sellaiseen jossa on vähän enemmän ihmisiä, vaikkapa tänne; www.royalcaribbean.com/finda...&date= Eikä maksa paljon, kunhan vain pääsisi lähtösatamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 00:10

Tuollahan me voitaisiinkin tavata porukalla, Pikkujuttu. Onneksi ei käy kateeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:01

Komistus on laiva..meinasin jos tulee lottopotti,niin sitten lähden..ei kyllä ainakaan vielä ole tietoa lähdöstä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:53

Johan oli hieno, mutta tuskin pääsen koskaan tuolla matkustamaan.