Onko todellakin vielä noin sinisilmäisiä?

Eikö hälytyskellot soi edes silloin kun tulee ilmoitus lottovoitosta vaikkei ole lotonnutkaan?

Lisätty: 14.01.2011 - 23:23

www.iltalehti.fi/uutiset/201...9_uu.shtml

Tuo olikin jäänyt pois varsinaisen kyssärin yhteydessä, sorry. Huomenna muutan kaupunkiin.

Avainsanat: huijari sinisilmäinen lottovoittaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2011 - 09:16

Kummallista jos uskoo eikä ole edes lotonnut. Olen saanut sähköpostiviestejä, joissa on kerrottu että olen voittanut jonkin summan rahaa, täytyisi ilmoittaa puhelinnumero. Oli lähetetty Afrikasta, sen nyt tajuaa, että rikolliset liikkeellä. Nyt ovat viestit loppuneet, noin pari vuotta sitten niitä tuli useampia ja aika monelle.

Kysyjän kommentti

Kiitos, asioissa ei ole järjenkäyttö kiellettty.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 23:25

Ilmankos mieheni ei hillu mistään voitosta, on meinaan yhteiset rahat ja vakiorivit, myhäilee kylläkin toisinaan, no en tietäisi kuitenkaan mihin rahat käyttäisin, mukulat ja niiden mukulat varmasti löytävät rahalle käyttöä, olen itse omavarainen rahan suhteen elinaikani,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 00:02

Uskomaton tarina,täytyy olla pöpi päästään,jos menee tuollaiseen halpaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 00:11

Jospa rahansaaja olikin espanjalainen cicolo. Osas lirkutella oikein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 07:48

www.youtube.com/watch?v=c9ktBm3gh_o Onhan meitä paljon huiputettavia.Kaikkia pitää kuunnella ja uskoa tuon voimasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 08:19

Ihmeen paljon löytyy vielä todellisia hölmöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 09:48

kyllähän tulee sähköpostiin vaikka mitä hoaxeja,
mukamukavoittoja ym huiputusta.
olisi edes kysynyt neuvoa viisaammilta ennekuin moiseen rahanlähettelyyn ryhtyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 10:24

Ei kaikkea pidä uskoa, mutta tuossa todella tyhmyyden tunnisti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 10:45

No todella typerää, kun tietää ettei edes ole veikannut. Vaikka jälkiviisaus on aina hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:59

Taitaa naisella olla punaiset silmät ja siniset huulet, eikä päinvastoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 21:35

Liika omaisuus tekee onnettomaks, ja siitäkin menettäminen vieläkin onnettomammaks.
Hirveesti on kiirettä, tai sitten ei tunnu olevan millään mitään väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:09

Näköjään on todella sinisilmäisiä..että uskovat huijareihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:49

Typerä eukko on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2011 - 11:47

Tästä nähdään, miten paljon sitä lottovoittoa kaivataan.