miten maissin syöttäminen lehmillä lisää kolibakteerin määrää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 21:14

Olen kyllä maatalon tyttö, mutta tuohon en osaa vastata. Varmasti se löytyy siitä artikkelista missä tuossa on mainittu.

Lisätty: 14.01.2011 - 21:32

www.terveyshymy.fi/terveysuu...not-puolet

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 21:17

Maissin kasteluvesi voi jo lisätä Kolibakteerien määrää, ja lehmän eri vatsat märehtiessään antavat kasvulle hyvän pohjan ja eläimet sairastuvat, Hullun lehmän tauti on hyvä esimerkki 2 kertaan käytetyn ravinnon käyttö. Maissia kuten Soijaa on geenimanipuloitu ja vahvoja lajikkeita on saatu, mutta eläimille syötetty rehu aiheuttaa monia sairauksia ja ei voida tietää mitä se ravinto voi ihmisille tehdä, ollaan kaikki MR . Hulk.

Lisätty: 14.01.2011 - 21:33

Ihmisten Kolibakteerin sairastumisiin käytetään Sulfaa ja eläimiin myös, ja monesti se vesi tuo mukanaan ne kolibakteerit, suomessa oli Nokian saastunut vesi joka aiheutti monen ihmisen sairastumisen, Kolibakteeri käy yleensä munuaisiin joka on tärkeä elin ihmisille ja nautaeläimille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 22:46

kas siinä pulma, ehkäpä voisit kysyä sitä myös eläinlääkäriltä.
oletko syöttänyt lehmillesi saastunutta maissia?
onko maitotaloutesi maidot meijerikiellossa?
kannattaa hoitaa lehmät kuntoon, että saa maidon myyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:54

Kyllä ne bakteerit siitä häviää kun oikein kypsentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:14

Kyllä nyt kysyit minne ei osaa antaa vastausta..Kyllä ne kuolee,kun kypsentää hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:45

Eläinlääkäriltä löytyy tuohon hyvä selitys, ei taida kuitenkaan asia noin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2011 - 13:32

Kypsennetäänkö lehmien ruoka?Mitäh, en ymmärrä lainkaan. Jos kuka tahansa syö tosi paljon maissia jossa on kolibakteeria (vedestä) kyllähän siinä äkkiä on bakteeria vaikka miten paljon.